تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 10:36
کد خبر : 44783

خروج معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه

خروج معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه

خروج معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه از بورس/ خسارت‌ مردم در بورس به طور کامل جبران نمی‌شود علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس گفت: بعید است به طور کامل بتوان خسارت‌ وارد شده به مردم در بورس را جبران کرد اما مجلس پیگیر است که حداقل بخشی از خسارت وارده به مردم در

خروج معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه از بورس/ خسارت‌ مردم در بورس به طور کامل جبران نمی‌شود

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس گفت: بعید است به طور کامل بتوان خسارت‌ وارد شده به مردم در بورس را جبران کرد اما مجلس پیگیر است که حداقل بخشی از خسارت وارده به مردم در بورس جبران شود.

   به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ، علیرضا نظری  با اشاره به شرایط نامطلوب بازار سرمایه در روزها و هفته های گذشته، بیان داشت: متاسفانه معادل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه از بورس خارج و این مسئله موجب وارد شدن خسارت عمده‌ای به سهامداران خرد بازار سرمایه شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: انتظار ما از مسئولان ذیربط آن است که به مطالبات به حق این افراد – سهامداران خرد بازار سرمایه – توجه کنند چرا که حق آنان تضییع شده است.

نظری تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به صورت جدی پیگیر است تا وضعیت بورس ساماندهی شود و مردم به حق خود برسند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: البته بعید است که به طور کامل بتوان خسارت‌های وارد شده به مردم در بورس را جبران کرد اما مجلس پیگیر است که حداقل بتوان بخشی از خسارت های وارده به مردم در بورس را جبران کرد.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....