تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 15:42
کد خبر : 118336

خبر مهم برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه

خبر مهم برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه

فرآیند طرح عرضه یکپارچه خودرو از امروز ۲۰ اسفند آغاز شد. از ۲۶ اسفند تا ۲۸ اسفند متقاضیان واقعی که احراز شرایط شده اند، می‌توانند برای ثبت نام خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند. اقتصاددان: آقای قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: این طرح شامل سه مرحله است که در مرحله نخست از ۲۰ اسفند تا ۲۳

فرآیند طرح عرضه یکپارچه خودرو از امروز ۲۰ اسفند آغاز شد. از ۲۶ اسفند تا ۲۸ اسفند متقاضیان واقعی که احراز شرایط شده اند، می‌توانند برای ثبت نام خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند.

اقتصاددان: آقای قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: این طرح شامل سه مرحله است که در مرحله نخست از ۲۰ اسفند تا ۲۳ اسفند، مهلت افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است که متقاضیان باید مبلغ یکصد میلیون تومان را در آن داشته باشند.

قالیباف افزود: پس از ۲۳ اسفند، و پالایش داده‌ها که معمولا یک تا دو روز زمانبر است، از ۲۶ اسفند تا ۲۸ اسفند متقاضیان واقعی که احراز شرایط شده اند، می‌توانند برای ثبت نام خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند.

او ادامه داد: در فروردین ۱۴۰۲ مرحله دوم اتفاق می‌افتد که بر اساس آن و برنامه‌ریزی‌های تولید خودروسازان، خودروی شخص متقاضی در زمان بندی مشخص به نام شخص متقاضی، زمان تحویل خودرو برایش مشخص می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله سوم تکمیل وجه است که بر اساس قیمت روز شورای رقابت تعیین می‌شود و قیمت‌های امروز ملاک تحویل خودرو نخواهد بود. متقاضیان می‌توانند از ۲۰ اسفند برای ثبت نام به سامانه esalecar.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....