تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 22:19
کد خبر : 108125

حنجره‌ی مصطفی فیروزی مجری صدا وسیما تحت پوشش بیمه کارآفرین قرار گرفت

حنجره‌ی مصطفی فیروزی مجری صدا وسیما تحت پوشش بیمه کارآفرین قرار گرفت

مصطفی فیروزی مجری تلویزیون گفت: از سال ۸۸ بدنبال بیمه ی حنجره و صدایم بودم اما متاسفانه اعالم شد که همچنین بیمه ای تعریف نشده است. اقتصاددان: مصطفی فیروزی افزود: بیمه ی حنجره ی مصطفی فیروزی که شاگردی کوچک در دنیای بزرگ هنرایران زمین هست می تواند آغازی باشد برای آرامش هنرمندان بزرگ و پیشکسوت

مصطفی فیروزی مجری تلویزیون گفت: از سال ۸۸ بدنبال بیمه ی حنجره و صدایم بودم اما متاسفانه اعالم شد که همچنین بیمه ای تعریف نشده است.

اقتصاددان: مصطفی فیروزی افزود: بیمه ی حنجره ی مصطفی فیروزی که شاگردی کوچک در دنیای بزرگ هنرایران زمین هست می تواند آغازی باشد برای آرامش هنرمندان بزرگ و پیشکسوت سرزمین ایران و امیدی برای هنرمندانی که این راه را آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: که از سال ۷۶ اجرا را از شبکه دو و تصویر زندگی شروع کرده ام و بعد از آن تجربه ی اجرا در شبکه های یک و سه و پنج را کسب کردم و رادیو ایران هم اجرا داشته ام خدا را شاکرم که توانستم به این اتفاق مهم دست یابم و باید آفرین گفت به مدیران بیمه کارآفرین که این فرصت را خلق کردند .
بیمه آرامش مردم است و یقیناًخلق فرصت های بیمه ای در موارد مختلف همچون آتش سوزی ، عمر ، اتوموبیل ، درمانی و … میتواند در زندگی عموم مردم ، بازرگانان و صنعتگران موثرباشد و هنرمندان با توجه به شرایط سخت کاریشان یقیناً بیشتر نیاز به امنیت و آرامش دارند.
فیروزی که از دوستان چندین ساله ی رضا رویگریست گفت: رضا رویگری عزیز من و تمام ملت ایران است و شرایط سخت پیش روی او و همه ی هنرمندان و هنردوستان را آزرد.
هنرمندان تفاوت ویژه ای با اقشار مختلف جامعه دارند بسیاری از آنان با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند و بی خبر زندگی سختشان را می گذرانند باید حواسمان باشد دیر نشود و بعد از رفتنشان یادواره برگزار نکنیم.
هنر گنج است و هنرمندان صاحبان و مالکان این گنج هستند ، باید دقت کنیم ،البته هر کسی که می توانند به این جامعه ی بزرگ کمک کنند بیمه تضمین قطعی آینده دنیوی هنرمندان است و می بایست تمامی مسئولین مرتبط با هنرمندان بکوشند این راه را آسان و مقدور هنرمندان کنند.
من از مدیران بیمه کار آفرین به ویژه مدیرعامل این شرکت آقای محمد حیدری کمال سپاس و امتنان را دارم و آرزو می کنم که《فرصت بیمه شدن برای همه ی هنرمندان سرزمینم مهیا شود.》

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....