تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 12:10
کد خبر : 38386

حملات به عمق خاک عربستان شدت خواهد گرفت

حملات به عمق خاک عربستان شدت خواهد گرفت

محمد البخیتی از ادامه حملات به عمق خاک عربستان سعودی تا زمان توقف تجاوزات این رژیم به یمن خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت: موازنه قوا به نفع نیرو‌های یمنی تغییر کرده است. ما در حال عمل کردن به وعده خود برای

محمد البخیتی از ادامه حملات به عمق خاک عربستان سعودی تا زمان توقف تجاوزات این رژیم به یمن خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت: موازنه قوا به نفع نیرو‌های یمنی تغییر کرده است. ما در حال عمل کردن به وعده خود برای ادب کردن سعودی‌ها هستیم و حملات به عمق خاک سعودی به صورت فزاینده ادامه خواهد یافت.

بر این اساس، البخیتی تاکید کرد: حملات پهپادی و موشکی روز یکشنبه به عمق خاک سعودی در چارچوب سیاست دفاع از خود انجام گرفت. حملاتی که نیرو‌های مسلح یمن علیه اهداف حیاتی در عمق خاک عربستان انجام داد، بیانگر توسعه توانمندی‌های نظامی ما است. موازنه قوا در حال حاضر به نفع یمن تغییر کرده و سرمایه گذاری محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی بر روی جنگ شکست خورده است.

البخیتی تصریح کرد: حملات نیرو‌های مسلح یمن به خاک سعودی به صورت فزاینده ادامه خواهد یافت. ما به عربستان وعده داده بودیم ادبش خواهیم کرد و امروز در حال عملی کردن این وعده هستیم، ولی در عین حال دستمان به سوی صلح نیز دراز است.

این عضو ارشد جنبش انصار الله ادامه داد: برای همگان آشکار شده است کادر رهبری سعودی بر اساس اولویت ارزش ها، اخلاق، عقل و مصلحت رفتار نمی‌کند. هیچ گزینه‌ای پیش روی ما جز نیروی نظامی برای ایجاد بازدارندگی در مقابل تجاوزات سعودی وجود ندارد و ما بر روی بیدار شدن وجدان بن سلمان حساب باز نمی‌کنیم. ما به شهروندان سعودی توصیه می‌کنیم برای حفظ جان خود از نزدیک شدن به مراکز نظامی و نفتی سعودی خودداری کنند.

البخیتی با اشاره به دیدار غیر مستقیم نمایندگان انصار الله و هیئت آمریکایی گفت: دیدار هیئت آمریکایی و نمایندگان انصار الله مستقیم نبود و از طریق طرف سوم یعنی عمان انجام گرفت. این دیدار و نتایج آن مثبت نبود، زیرا هیئت آمریکایی خواستار توقف یکجانبه جنگ شد و ما با این خواسته مخالفت کردیم. ما مخالفت خود را با درخواست غیر واقع بینانه توقف یکجانبه جنگ به طرف آمریکایی اعلام کردیم. ما معتقدیم به محض ابراز تمایل آمریکا به توقف جنگ، بن سلمان پایان آن را اعلام می‌کند.

عضو دفتر سیاسی انصار الله در پایان تأکید کرد: نیرو‌های یمنی در صنعا قادر به ساخت انواع سلاح از تفنگ گرفته تا پهپاد هستند. نبرد مأرب در تعیین تکلیف روند جنگ و نزاع تعیین کننده خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....