تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 17:53
کد خبر : 3903

حریم شهر تهران پاکسازی می‌شود

حریم شهر تهران پاکسازی می‌شود

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، مجتبی شکری مدیر کل حریم شهر تهران با اعلام این خبر گفت: در یک همکاری سه جانبه بین شهرداری تهران، سازمان های مردم نهاد و استانداری تهران، پروژه پاکسازی حریم با اجرای اولین گام در محور امامزاده داوود (ع)، آغاز به کار کرد. شکری افزود: در گام اول

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، مجتبی شکری مدیر کل حریم شهر تهران با اعلام این خبر گفت: در یک همکاری سه جانبه بین شهرداری تهران، سازمان های مردم نهاد و استانداری تهران، پروژه پاکسازی حریم با اجرای اولین گام در محور امامزاده داوود (ع)، آغاز به کار کرد.

شکری افزود: در گام اول در مجموع ۲۵ کیلومتر مربع از اراضی حریم شهر تهران واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران، محور امامزاده داوود علیه السلام پاکسازی و نخاله و زباله های موجود در این منطقه جمع آوری شد.

مدیر کل حریم شهر تهران ضمن قدردانی از شهردارمنطقه ۵ تهران گفت: مطابق با نظر معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران و معاونان شهرسازی و معماری و خدمات شهری شهرداری تهران مقرر شد کمیته ای به دبیری اداره کل حریم جهت بررسی و احصاءهمه موارد به منظور بهسازی مسیرهای پرتردد توریستی،تفریحی و زیارتی تشکیل شود.

وی افزود: این کمیته در هماهنگی با بخشداران،دهیاران و مسئولان مربوط تشکیل و در کلیه مناطق به صورت مستمر فعالیت خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....