تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 23:39
کد خبر : 71975

حرکت خلاف جهت قیمت دلار و سکه

حرکت خلاف جهت قیمت دلار و سکه

در بازار امروز ۲ دی ۱۴۰۰ قیمت دلار متشکل در حالی پایین رفت که قیمت طلا و قیمت سکه بر مدار افزایش قرار گرفته بود. اقتصاددان: قیمت دلار در ابتدای معاملات نقدی بازار متشکل امروز ۲۷ هزار و ۲۰۳ تومان را برای خود ثبت کرد. این اسکناس آمریکایی در پایان معاملات بازار متشکل بر روی

در بازار امروز ۲ دی ۱۴۰۰ قیمت دلار متشکل در حالی پایین رفت که قیمت طلا و قیمت سکه بر مدار افزایش قرار گرفته بود.

اقتصاددان: قیمت دلار در ابتدای معاملات نقدی بازار متشکل امروز ۲۷ هزار و ۲۰۳ تومان را برای خود ثبت کرد. این اسکناس آمریکایی در پایان معاملات بازار متشکل بر روی ۲۷ هزار و ۱۹۹ تومان قرار گرفت که در واقع ۴ تومان پایین رفته بود.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی در دومین روز زمستان ۱۴۰۰ قیمت دلار و قیمت یورو را برای خرید و فروش اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۸ (بیست و شش هزار وهشتصد و پنجاه و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۰۱ (بیست و هفت هزار چهارصد و یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۰۶۹ ( سی هزار و شصت و نه تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۶۷۶(سی هزار وششصد و هفتاد و شش تومان) است.

قیمت درهم پایین رفت

قیمت درهم در بازار ارز امروز نسبت به روز گذشته پایین رفت. قیمت درهم امروز ۳۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و با ۸ هزار و ۲۴۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و ۲۶۵ تومان به دست می‌آمد.

قیمت سکه و طلا افزایش یافت

قیمت اونس طلا که از روز گذشته وارد کانال هزار و ۸۰۰ دلار شده است در بازار جهانی امروز نیز در همیتن کانال باقیماند و با ۱۸۰۷ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم امروز همزمان با رشد قیمت اونس طلا ، قیمت سکه و قیمت طلا ۱۸ عیار بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز توانست ۲هزار و ۴۰۰ تومان بالا برود و بر روی ۱ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۹۰۰ تومان قرار بگیرد. قیمت سکه هم ۲۰ هزار تومان گران شد و با ۱۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان معامله شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....