تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 13:53
کد خبر : 11156

حذف افراد لایق و درستکار، توطئه استعمار و منشأ همه مشکلات

حذف افراد لایق و درستکار، توطئه استعمار و منشأ همه مشکلات

به گزارش اقتصاددان، از ابتدای انقلاب ، دستان پنهان استعمار از آستین انواع افراد و گروه‌ها شامل: گروه‌های تروریست نفوذیهای انقلابی نما دشمنان خارجی بیرون آمد و مردان رشیدی را که میتوانستند باعث پیشرفت کشور گردند ، حذف نمود. استعمار در صدد آن بود که برای رهبری و همچنین مدیریت ارشد آینده کشور افراد لایقی

به گزارش اقتصاددان، از ابتدای انقلاب ، دستان پنهان استعمار از آستین انواع افراد و گروه‌ها شامل:

گروه‌های تروریست
نفوذیهای انقلابی نما
دشمنان خارجی

بیرون آمد و مردان رشیدی را که میتوانستند باعث پیشرفت کشور گردند ، حذف نمود.
استعمار در صدد آن بود که برای رهبری و همچنین مدیریت ارشد آینده کشور افراد لایقی باقی نماند ، تا حکومت و کشور ایران را بتدریج ضعیف گرداند.
لذا افرادی مانند شهید بهشتی و شهید مطهری توسط گروه‌های نادان داخلی و مردان شجاع ، داناو بزرگی مانند «شهیدچمران» و «شهید سلیمانی» را توسط دشمنان خارجی ترور و افراد لایق داخل سازمانهای دولتی یا قضایی را توسط انقلابی نماهای نفوذی حذف یا مهجور نمود.

این اقدام ناجوانمردانه ،پنهان ترین و مخوف ترین روش‌ برای نابودی یک نظام و نابودی یک کشور است.

خوشبختانه با کمک خداوند ، رهبر عزیز ما از این توطئه در ابتدای انقلاب ، نجات یافت و پست رهبری آینده نظام پس از امام از این خطر حفظ گردید.

لیکن این توطئه توسط افراد نفوذی که خود را در اوایل انقلاب در قالب چهرهای بسیار تند و انقلابی مخفی نمودند و بعدها برای کسب رای با تغییر چهره ، رنگ عوض نموده و خود را طرفدار مذاکره معرفی کردند، باعث گردید در حوزه «کشوری» و «دولتی»افراد لایق حذف و یا رشد نکنند و افرادی ناتوان عمدا جایگزین آنها در مدیریت کشور گردند و این دلیل اصلی و پنهان مشگلات اقتصادی و نابسامانیهای امروز جامعه ماست.

لذا بر خلاف برخی تبلیغات داخلی و خارجی ، مشگلات ما ربط زیادی به تحریم‌ها ندارد زیرا خدا همه منابع لازم را به کشور ما عطا نموده ، علت اصلی نابسامانیها تنها یک چیز است:

«نبود افراد لایق و حرفه ای»

خوشبختانه به سبب جنگ تحمیلی ، افراد بسیار توانمندی در نیروهای نظامی ظهور نمودند که بعلت حضور رهبری در سمت فرماندهی کل قوا ، مافیای نفوذی پنهان نتوانست به هیچ بهانه یا وصله ای آنها را حذف نماید یا افراد ناتوان را جایگزین آنها کند و امروز ما در حوزه نظامی و امنیت کشور در نهایت شکوفایی و اقتدار هستیم.

آقای احمدی نژاد برای حذف افراد ناتوان یا اختلاسگر در مدیریت کشور و برقراری عدالت بسیار شعار داد ولی بعلت آنکه تیمش سابقه کار دولتی نداشته و به امور تسلط لازم را نداشتند ، نتوانست به این شعارها عمل نماید.

لذا عقل حکم میکند ، برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آینده از همکنون یکی از مدیران رشد یافته نظامی خوش فکر در زمینه علم و فن آوری با کمک تیمی متشکل از کارشناسان خبره دولتی گمنام که در سازمانهای دولتی توسط مافیا عملا زندانی شده اند جهت تشکیل یک هیئت وزیران کاملا متفاوت و حرفه ای برای غلبه عاقلانه و شجاعانه بر مشکلات تشکیل گردد.

هود: ۷۸

أَلَیْسَ مِنْکُمْ رَجُلٌ رَشِیدٌ ؟
آیا میان شما یک مرد رشد یافته هست؟

فرشاد فرهادی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....