تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 20:51
کد خبر : 37010

حباب سکه ۶۰۰ هزار تومان شد

حباب سکه ۶۰۰ هزار تومان شد

طلا دوباره گران می‌شود؟ طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با هشت هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسید. نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا کمی رونق گرفته و همین مسئله به همراه نوسان قیمت دلار باعث روند افزایشی قیمت طلا

طلا دوباره گران می‌شود؟

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با هشت هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسید. نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا کمی رونق گرفته و همین مسئله به همراه نوسان قیمت دلار باعث روند افزایشی قیمت طلا شده است.

کاهش پنج دلاری انس جهانی طلا و رسیدن به کانال یک هزار و ۸۰۱ دلار باعث توقف رشد قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی ایران نشد. امروز نوسان قیمت دلار باعث افزایش قیمت طلا در ایران شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ، به گفته محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران، در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا کمی رونق گرفته است و همین مسئله به همراه نوسان قیمت دلار باعث روند افزایشی قیمت طلا شده است.

روز گذشته سید محمود فضل آذر شریبانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران گفته بود: «در بخش سیاسی قرار بود گشایش‌هایی حاصل شود اما اخبار مثبتی در حوزه بین‌الملل به گوش نمی‌رسد. از این ‌رو طلا و سکه واکنش منفی نشان داد و گران شد.»

حباب سکه نسبت به دیروز چه تغییری کرده است؟ نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز می‌گوید: حباب سکه نسبت به روز گذشته ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافت و امروز حباب سکه به ۶۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت انواع سکه چه تغییری کرد؟

با افزایش قیمت دلار بازار طلا چه تغییری کرد؟ کشتی‌آرای در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای ۱۸ عیار با هشت هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه نسبت به دیروز تغییری نکرد و با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

در آستانه روز پدر تقاضا برای ربع سکه زیاد شد و این قطعه سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی هم تغییری نکرد و با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....