تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 20:04
کد خبر : 21918

حباب سکه افزایش یافت

حباب سکه افزایش یافت

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش جزیی قیمت طلا و سکه متاثر از افت تقاضا و تعطیلات پیش‌رو خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: قیمت‌ها در بازار طلای

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش جزیی قیمت طلا و سکه متاثر از افت تقاضا و تعطیلات پیش‌رو خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: قیمت‌ها در بازار طلای امروز متاثر از کاهش تقاضا و تعطیلات پیش‌رو اندکی ارزان شد؛ بر این اساس قیمت طلا نسبت به دیروز حدود ۲۰هزار تومان در هر گرم و انواع سکه حدود ۱۰۰هزار تومان کاهش یافته است.

او ادامه داد: به طور کل طی این هفته قیمت‌ها ثبات داشته و شاهد نوسان کاهشی و افزایشی و شوک چندانی نبوده‌ایم.

کشتی‌آرای به افزایش حباب سکه نسبت به روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در بازار امروز حباب سکه در مقایسه با روز گذشته حدود ۵۰هزار تومان بیشتر شد و به یک میلیون و ۸۷۰هزار تومان رسید.

قیمت طلا و سکه ۲۳مهر ماه۹۹
این فعال بازار طلا با تشریح قیمت‌های امروز اظهار کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به ۱۶میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۵میلیون و۳۵۰هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای افزود: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز ۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان، ربع سکه شش میلیون و سکه یک گرمی سه میلیون تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا شش میلیون و ۳۶۴هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۷۰هزار تومان قیمت خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....