تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 10:29
کد خبر : 81070

جیب سهامداران عدالت پر پول شد

جیب سهامداران عدالت پر پول شد

طی سال ۱۳۹۹حدود ۱۳۲ نماد، سود حدود ۲۵ میلیون نفر را پرداخت کردند. در سال ۱۴۰۰، حدود ۲۸۶ شرکت سود خود را از طریق سجام پرداخت کرده‌اند. اقتصاددان: ۴۳ میلیون و ۶۶۵هزار و ۳۲۱ نفر سهامدار عدالت داریم که یا در سجام ثبت‌نام کرده‌اند یا شماره شبای بانکی خود را از طریق سامانه سهام عدالت

طی سال ۱۳۹۹حدود ۱۳۲ نماد، سود حدود ۲۵ میلیون نفر را پرداخت کردند. در سال ۱۴۰۰، حدود ۲۸۶ شرکت سود خود را از طریق سجام پرداخت کرده‌اند.

اقتصاددان: ۴۳ میلیون و ۶۶۵هزار و ۳۲۱ نفر سهامدار عدالت داریم که یا در سجام ثبت‌نام کرده‌اند یا شماره شبای بانکی خود را از طریق سامانه سهام عدالت در اختیار سازمان بورس گذاشته‌اند. عملیات واریز سود سهام عدالت این افراد شروع شده و برای دارندگان پورتفوهای مختلف سود واریز شد.

با همکاری شبکه بانکی، این سود برای همه افراد دارای سهام عدالت واریز شد. برای پرتفوی ۴۹۲هزار تومانی، ۵،۳۲۰،۳۹۹ ریال و برای پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی، ۵،۷۵۲،۹۴۴ ریال و برای پرتفوی یک میلیون تومانی، ۱۰،۸۱۳،۸۷۱ ریال سود واریز شد. این ارقام برای سهامدارانی است که پرتفوی سهام عدالت خود را تغییری نداده‌اند و برای سایر افراد، این ارقام کمتر خواهد بود.

برای مشاهده مشروح خبر مطلب «سود سهام عدالت تا پایان امشب واریز می ‌شود» را مطالعه کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....