تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 21:43
کد خبر : 22500

جو بایدن سیاست خود را درباره ایران اعلام کرد

جو بایدن سیاست خود را درباره ایران اعلام کرد

جو بایدن مطلب اختصاصی را برای CNN نوشته که به سیاست او در قبال ایران اختصاص دارد. اقتصاددان: او با اشاره به سیاستهای ترامپ در قبال ایران، فشار حداکثری را به نفع جمهوری اسلامی و به ضرر منافع آمریکا دانسته و برنده معادله را ایران معرفی کرده است. او سیاست خود را در سه بند

جو بایدن مطلب اختصاصی را برای CNN نوشته که به سیاست او در قبال ایران اختصاص دارد.

اقتصاددان: او با اشاره به سیاستهای ترامپ در قبال ایران، فشار حداکثری را به نفع جمهوری اسلامی و به ضرر منافع آمریکا دانسته و برنده معادله را ایران معرفی کرده است. او سیاست خود را در سه بند توضیح داده است:

تعهد تردیدناپذیر به جلوگیری از دستیابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته‎ای
گشودن مسیر دیپلماتیک برای بازگشت ایران به شرط بازگشت ایران به رعایت مفاد توافق. همکاری با متحدان درباره موضوعات مختلف، مانند حقوق بشر. او به طور خاص، به نوید افکاری اشاره کرده. او اشاره کرده که از رعایت اصول حقوق بشر در تحریمها تخطی نخواهد کرد و تضمین خواهد داد که هیچ عاملی مانع مبارزه ایران با بحران #کورونا نباشد. او تعهد کرده که در روز اول ریاستش، “ممنوعیت مسافرت” را لغو کند.
مبارزه با تنش‎زایی ایران در منطقه و همکاری با متحدان آمریکا، منجمله اسرائیل. #بایدن به طور جدی تعهد به دفاع از منافع آمریکا در صورت مبارزه‎طلبی ایران را ابراز کرده.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....