تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 - 12:47
کد خبر : 19761

جوانگرایی یا نوچه سالاری، مسئله این است…

جوانگرایی یا نوچه سالاری، مسئله این است…

همواره یک‌ تاجر باهوش در جهت عرضه جنس بُنجل و بی ارزش خود سعی می کند با اغراق و بزرگ نمایی، ویژگی هایی کاذب برای کالای خود تعریف کند تا بتواند جنس خود را بخوبی به فروش برساند. در مبحث رسانه نیز خبر و‌ آگاهی بخشی می تواند کالا محسوب شود که تقلبی یا ارزشمند

همواره یک‌ تاجر باهوش در جهت عرضه جنس بُنجل و بی ارزش خود سعی می کند با اغراق و بزرگ نمایی، ویژگی هایی کاذب برای کالای خود تعریف کند تا بتواند جنس خود را بخوبی به فروش برساند.

در مبحث رسانه نیز خبر و‌ آگاهی بخشی می تواند کالا محسوب شود که تقلبی یا ارزشمند بودن آن به کیفیت و حقیقت خبر و شیوه بیان آن بستگی دارد.

بطور مثال اینکه انتصاب و انتخاب “رفقای باندی و هم منافع”خود را با کلید واژه های مثبتی معرفی کرده و افرادی که تا دیروز و حتی امروز “اسکرین شات بگیر” و شاهدان شکایتی و “چشم و گوش های” برخی مدیران فعلی و بعضی “نمایندگان پیشین” بوده اند را جوان و شایسته جلوه دهیم و برای شان پرستیژ مناسبی در جامعه تعریف کنیم تا پازل پدرخوانده های عرصه تحریف افکار عمومی تکمیل شود، عین بی سلیقگی و “خیانت به ذات رسانه” است.

خصوصا در خوزستانی که مردمش چوب رسانه های عقیم شده و منفعل و غیر مطالبه گر را می خورند، رسانه هایی که تبدیل به “زینت المجالس” نشست های مدیران ناکارآمد شده و‌ شوربختانه آنکه گاهی همین رسانه ها مهم ترین گلایه شان عدم دعوت یا دعوت گزینشی در بعضی نشست های دولتی بوده و از اینکه “کارت هدیه” گیرشان نیامده “شِکوِه می کنند” و مسئله دفاع از همکاران خود که بخاطر شکایت برخی مدیران و نمایندگان در راهروهای عدلیه در گردش هستند، هیچگاه به اولویت های آنان تبدیل نشده است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....