تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 19:12
کد خبر : 82522

جهش انفجاری قیمت بیت کوین

جهش انفجاری قیمت بیت کوین

بیت کوین طی یک حرکت انفجاری خودش را به بالای ۴۷۰۰۰ دلار رساند و اتریوم هم وارد کانال ۳۳۰۰ دلار شده است. اقتصاددان: حرکت خزنده و آرام بیت کوین در جهت صعودی، سرانجام با یک جهش قیمتی مواجه شد و حالا قیمت پادشاه بازار ارزهای دیجیتال به بیش از ۴۷۰۰۰ دلار رسیده است. بیت کوین

بیت کوین طی یک حرکت انفجاری خودش را به بالای ۴۷۰۰۰ دلار رساند و اتریوم هم وارد کانال ۳۳۰۰ دلار شده است.

اقتصاددان: حرکت خزنده و آرام بیت کوین در جهت صعودی، سرانجام با یک جهش قیمتی مواجه شد و حالا قیمت پادشاه بازار ارزهای دیجیتال به بیش از ۴۷۰۰۰ دلار رسیده است.

بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۵٫۵ درصد رشد قیمتی داشته و هم اکنون در حدود قیمت ۴۷۱۰۰ دلار معامله می شود.

عملکرد بیت کوین در مقیاس هفتگی، رشد حدود ۱۴ درصدی را نشان می دهد که این عددی قابل توجه است.

معاملات ارز اول بازار طی شبانه روز گذشته بیش از ۳۶ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به ۸۹۴ میلیارد دلار رسیده است.

پیش از این تحلیلگران وعده داده بودند که درصورت شکستن مقاومت ۴۵۰۰۰ دلاری، بیت کوین دوباره وارد مسیر صعودی می شود و حالا با عبور از این محدوده مقاومتی، امیدها برای بالا رفتن قیمت بیشتر از گذشته شده است.

سایت newsbtc در تحلیل خود نوشته که درصورتی که بیت کوین بتواند وارد کانال ۵۰۰۰۰ دلار شود، احتمالا مجددا شاهد یک جهش قیمت خواهیم بود.

اتریوم همه مقاومت ها را پودر کرد

اتریوم هم امروز عملکردی عالی داشته و با رشد بیش از ۶ درصدی، در حدود قیمت ۳۳۴۰ دلار معامله می شود. پیش از این گفته شده بود که اتریوم برای ورود به یک روند صعودی بلند مدت باید محدوده مقاومتی ۳۰۰۰ الی ۳۳۰۰ دلار را بشکند که در حال حاضر چنین اتفاقی رخ داده و فعلا بازار در انتظار تثبیت قیمت بالای این محدوده مقاومتی است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از ۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار اتریوم با ثبت رشد ۱۴ درصدی در یک هفته گذشته، به عدد ۴۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

عملکرد عالی فایل کوین در مقیاس روزانه و هفتگی

وضعیت آلت کوین ها امروز عالی است. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، هیچ کدام از آلت کوین ها منفی نیستند و تمام آن ها بازدهی مثبت داشته اند. مثبت ترین آن ها فایل کوین است که ۲۶ درصد رشد کرده. وی چین هم بازدهی ۲۲ درصدی داشته و ۵ نماد دیگر هم بازدهی دورقمی را ثبت کرده اند؛ پولکا دات، تتا نتورک، الروند، اینترنت کامپیوتر و EOS این ۵ نماد هستند.

در عملکرد هفتگی هم وضعیت آلت کوین ها عالی است. به جز لئو که در یک هفته گذشته افت کمتر از یک درصدی داشته، مابقی آلت کوین های موجود در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار بازدهی مثبت در مقیاس هفتگی داشته اند. بهترین وضعیت را فایل کوین دارد که ۳۸ درصد در یک هفته گذشته رشد کرده. EOS، اکسی اینفینیتی، اینترنت کامپیوتر و کاردانو هم دیگر نمادهایی هستند که طی یک هفته گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد کرده اند.

ارزش معاملات به ۱۰۹ میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۵٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد ۲٫۱۳ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم دوباره به بالای ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده و عدد ۱۰۹ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

طی شبانه روز گذشته حدودا ۱۳ میلیارد دلار معاملات دیفای انجام شده و استیبل کوین ها هم ۸۸ میلیارد دلار معامله شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....