تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 18:06
کد خبر : 55793

جهرمی: نمی توان چشم خود را بر تحولات فناوری اطلاعات بست

جهرمی: نمی توان چشم خود را بر تحولات فناوری اطلاعات بست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نمی توان چشم خود را بر تحولات مهمی که در زمینه فناوری اطلاعات در این دولت انجام شد، بست. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت با بیان این که فرصت بزرگی برای من پیش آمد که در دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نمی توان چشم خود را بر تحولات مهمی که در زمینه فناوری اطلاعات در این دولت انجام شد، بست.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت با بیان این که فرصت بزرگی برای من پیش آمد که در دولت حضور داشته باشم، اظهار کرد: البته این فرصت برای ما تلخی و شیرینی داشت. که با ناراحتی و خوشحالی مردم همراه بود .

وی در ادامه گفت: ما تا ساعت آخر کار خود را با دقت پیگیری می کنیم خداوند هم به ما توفیق داد که در شرایط سخت کرونا فضای مجازی کورسوی امیدی برای معلمان و دانش آموزان؛ اساتید و دانشجویان ، مدافعان سلامت ، مبلغان دینی و کسب و کارها باشد تا خلأ فراگیری کرونا را تا حدودی پر کنیم.

وی با اشاره به ایراداتی که به زیر ساخت‌های فناوری ارتباطات در کشور گرفته می شود، گفت: ما این ایرادات را روی چشم می گذاریم اما نمی توان نسبت به تحولات مهمی که در این زمینه رخ داده است چشم خود را ببندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....