تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 19:00
کد خبر : 3953

جنبش ترامپیسم شدن غیر قابل اجتناب است

جنبش ترامپیسم شدن غیر قابل اجتناب است

به گزارش اقتصاددان به نق از خبرگزاری خبرآنلاین، نوت گینگریش، رئیس پیشین مجلس نمایندگان ایالات متحده ، مجری برنامه ی پادکست جهانی نیوتن و نویسنده پرفروش های نیویورک تایمز مانند ” درک ترامپ و آمریکای ترامپی” در یادداشتی برای هفته نامه نیوزویک نوشت: چهارشنبه ی گذشته ، ۲۳۰ عضو دموکرات مجلس تصمیم گرفتند نظر ۳۰۴

به گزارش اقتصاددان به نق از خبرگزاری خبرآنلاین، نوت گینگریش، رئیس پیشین مجلس نمایندگان ایالات متحده ، مجری برنامه ی پادکست جهانی نیوتن و نویسنده پرفروش های نیویورک تایمز مانند ” درک ترامپ و آمریکای ترامپی” در یادداشتی برای هفته نامه نیوزویک نوشت:

چهارشنبه ی گذشته ، ۲۳۰ عضو دموکرات مجلس تصمیم گرفتند نظر ۳۰۴ نماینده ی مجلس که دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده بودند، رد کنند.

ظاهرا، ۲۳۰ دموکرات مجلس احساس کرده اند که بیشتر از ۶۲۹۷۹.۶۳۶ آمریکایی که به ترامپ رای داده اند می فهمند و بهتر می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی رئیس جمهور شود. در حزب خانم پلوسی تصور بر این است که رای هر دموکرات بر رای ۲۷۳،۸۴۲ امریکایی که به ترامپ رای دادند می چربد.بماند که نامزد انتخاباتیشان در مورد رای دهندگان به ترامپ از صفت “رقت انگیز” استفاده کرد.

چپ ها می خواهند پیروزی قطعی ترامپ با اکثریت ارا ۳۰۴ در برابر۲۲۷ ،در ارائ الکترال، مقابل هیلاری کلینتون را از ذهنشان پاک کنند.

چپ ها اصرار دارند به همه بقبولانند که وزیر خارجه پیشین آرای مردمی را به دست آورد ، اما آنها همیشه این واقعیت را نادیده می گیرند که اگر کالیفرنیا را از معادله خارج کنید ، ترامپ در ۴۹ ایالت باقیمانده بیشترین رأی یعنی ۴۰۵،۰۰۴ تعداد رای بدست اورد. فقط حاشیه بزرگ کالیفرنیا ، جایی که ترامپ در انتخابات فعالیت نکرد ، کلینتون رامدعی رای اکثریت کرد.

در حقیقت ، اگر رأی عمومی تنها کلید پیروزی بود ، ترامپ حتما در کالیفرنیا کارزار انتخاباتی به راه می انداخت و در انجا هم تعداد ارائ کلینتون را کاهش می داد.

جالب است که ترامپ آماتور در اولین رقابت خود ،می دانست که براساس قانون اساسی ما، تعیین کننده ی پیروزی ،ارائ الکترال است و رأی مردمی در مراتب بعدی قرار می گیرد، اما کلینتون که تمام بزرگسالی خود را در سیاست گذرانده بود ، ظاهراً تأکید قانون اساسی بر آرای الکترال و الویت آن بر رأی مردمی را فراموش کرده بود.

در حال حاضر همگی به خاطر داریم که از اوریل ۲۰۱۶ یعنی ماه ها قبل از اینکه ترامپ به ریاست جهوری منصوب شود ، صحبت از استیضاح او همه جا مطرح شد.

اگر شما به تعداد نمایندگان دموکراتی که قبل از مطرح شدن مسائل اوکراین ، خواهان استیضاح ترامپ بودند، نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که انها برای استیضاح فقط منتظر بهانه ای بودند.تماس تلفنی اوکراین وزن لازم برای به جریان انداختن استیضاح را نداشت. جنبش استیضاح به دنبال بهانه ای بود ، و هنگامی که گزارش مشاور ویژه رابرت مولر منتشر شد و در ان هیچ سندی از ارتکاب جرم از سوی رییس جمهور یافت نشد، استیضاح خواهان که از همه جا دستشان کوتاه شده بود و مدت ها بود که در انتظار بهانه ای به سر می بردند ، به همین ادله ی ناکافی متوسل شدند.

استیضاح طلبان تماس تلفنی اوکراین را در تله ی خود گرفتار کردند ، اما تماس تلفنی از وجود این تله اگاه نبود.وحشتناک ترین قسمت فاجعه وقتی است که متوجه عمق فساد و استکبار و حقه بازی ای می شوید که در کل مملکت و به ویژه کل دولت ریشه دوانده است.

این روند فوق العاده دردناک برای رئیس جمهور و خانواده ی وی ممکن است سرآغاز یک پروسه ی ناهنجاری و فساد ملی در مقیاس وسیعی باشد که هیچ یک از ما حتی فکرش را هم نمی کردیم.

گزارش بازرس کل جنرال هوروویتس درباره ی سوء رفتار در FBI ،بسیاری از مطالبی را که دوین نونس رئیس کمیته ی اطلاعات حزب جمهوری خواهان و جانشین وی ادعا می کنند را تایید می کند.کتاب لی اسمیث به نام ” توطئه ای علیه رئیس جمهور” که به کمک کمیته اطلاعات جمهوری خواهان نوشته شده است ، به روشنی از ارتباط میان رسانه های خبری با حقه بازی ها و در بسیاری از موارد قانون شکنی هایی که در میان عناصر حکومتی وجود دارد پرده برداری می کند.گزارش هایی که مربوط به دهه های پش است مثل: ناکارامدی دولت در مورد وضعیت افغانستان و یا گزارش کمیسیون ارتباطات فدرال مبنی بردروغ بودن امار و ارقام ارائه شده توسط شرکت های بزرگ تلفنی از میزان پوشش دهی تلفن همراه در مناظق روستایی امریکا و مسائلی از این دست همگی می تواند منجر به فاجعه ای شود تا دوباره شاهد ویرانی سیستم حکومتی امریکا شده به طوری که این بار بحرانی اساسی از ریشه ملکت را زیر و زبر خواهد کرد .

از آنجا که دموکرات ها با روند این استیضاح جعلی هم اعتبار خود و هم اعتبار رسانه های خبری را زیر سوال می برند، خود ان ها نیز در هنگامه ی نیاز از توانایی دفاعی کمتری برخوردار خواهند بود.

با افزایش امریکایی هایی که از دیدن مدفوع در خیابان های شهر های بزرگ مشمئز می شوند ، مدرسه هایی که نمی توانند دانش آموزان را برای قبولی در امتحانات اصلی آماده کنند ، وکلایی که معتقدند انها بهتر می توانند انتخاب کنند وبهتر می دانند کدام قانون را اجرا کنند ویا کدام قانون را برای پیگرد قانونی تصویب کنند ، جنبش ترامپیسم شدن جامعه نیز به همان میزان رشد خواهد کرد.

آن هزاران نفری که در میشیگان رئیس جمهور رابا شادمانی تشویق می کردند بسیار واقعی تر و مهم تر از ۲۳۰ عضو مجلس نمایندگان دموکرات بودند که در حین سخنرانی پلوسی وانمود می کردند که فقط در حال انجام مراسم هستند و جشن نمی گیرد.

دموکرات ها درانتخابات ۲۰۲۰گردبادی را برداشت می کنند که بذر آن را امروز کاشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....