تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 11:23
کد خبر : 44340

جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی درباره بورس

جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی درباره بورس

امروز؛ جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی درباره بورس عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بورس خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم،  محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی و عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از جلسه فوق‌العاده امروز(دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه)  کمیسیون اقتصادی درباره بورس خبر داد. وی

امروز؛ جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی درباره بورس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بورس خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم،  محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی و عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از جلسه فوق‌العاده امروز(دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه)  کمیسیون اقتصادی درباره بورس خبر داد.

وی با بیان اینکه قرار است در این جلسه آخرین وضعیت بورس بررسی و برای حل شرایط موجود تصمیم گیری شود، افزود: آقای محمد علی دهقان دهنوی,  رئیس سازمان بورس و معاونین وی نیز میهمان جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی هستند که قرار است در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازار سرمایه به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: قرار است در این جلسه راهکار‌های عملیاتی برای بهبود شرایط بورس تهیه و تدوین شود و به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه شود تا تصمیمات لازم برای رهایی بازار سرمایه از شرایط موجود اتخاذ شود.

جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود که احتمالا این جلسه برگزار نخواهد شد و جلسه شورا به هفته آینده موکول شده است.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز پیش از این در شبکه اجتماعی کلاب هاوس با اشاره به اقدامات و برنامه‌های کمیسیون متبوعش برای حل مشکلات بورس از تشکیل کمیته‌ای تخصصی با عنوان بازار سرمایه در این کمیسیون خبر داد.

و عنوان کرد همچنین به دنبال اصلاح جایگاه سازمان بورس در دولت براساس قانون جدید هستیم و نقش رئیس سازمان بورس را به عنوان یکی از اعضای دولت پیش بینی کرده، همچنین ساختار عزل و نصب آن را تدوین می کنیم که پیش نویس این مهم در کمیسیون اقتصادی تنظیم می شود و در ادامه پیش نویس فوق را در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار خواهیم داد و نظرات آن ها را اخذ می کنیم. در واقع با اصلاح قانون بازار سرمایه، جایگاه و اقتدار سازمان بورس و پاسخگویی آن در کشور بهتر خواهد شد.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....