تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 17:03
کد خبر : 87672

جزئیات جدید وام صد میلیونی بدون ضامن

جزئیات جدید وام صد میلیونی بدون ضامن

۱۳ بانک دولتی مکلف به پرداخت وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن شده‌اند و بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده وام صد میلیونی بدون ضامن به همه حقوق‌بگیران و باز نشستگان دولتی تعلق می‌گیرد. وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بدون ضامن به همه حقوق‌بگیران و بازنشستگان دولتی داده می‌شود. اما متقاضیان باید رتبه اعتباری مناسبی برای

۱۳ بانک دولتی مکلف به پرداخت وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن شده‌اند و بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده وام صد میلیونی بدون ضامن به همه حقوق‌بگیران و باز نشستگان دولتی تعلق می‌گیرد.

وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بدون ضامن به همه حقوق‌بگیران و بازنشستگان دولتی داده می‌شود. اما متقاضیان باید رتبه اعتباری مناسبی برای دریافت این وام داشته باشند. در واقع متقاضی وام بدون ضامن نباید چک برگشتی و وام معوقه داشته باشد.

طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن اجرایی شده است و بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده وام صد میلیونی بدون ضامن به همه حقوق‌بگیران و باز نشستگان دولتی تعلق می‌گیرد. به عبارتی دقیق‌تر شاغلان و بازنشستگان نهاد‌های عمومی غیردولتی، شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که حقوق‌شان در بانک‌های زیر مجموعه وزرات اقتصاد پرداخت می‌شود و شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های دولتی می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

داشتن رتبه اعتباری مناسب، مهمترین شرطی است که در ارائه وام صد میلیونی بدون ضامن بر آن تاکید می‌شود. بر این اساس متقاضی وام بدون ضامن نباید چک برگشتی و وام معوقه داشته باشد. بنابراین افرادی که در پرداخت‌های بانکی و چک سابقه خوبی ندارند به دلیل نداشتن رتبه اعتباری مناسب مشمول این این وام نمی‌شوند.

اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی با فرض نرخ بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت سه ساله، حدود ۳میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. بنابراین باید حکم حقوقی او ۶میلیون تومان باشد. البته این با فرض این است که فرد هیچ وامی نداشته و ضامن هیچ فردی هم نشده باشد که فرض دور از ذهنی است.

با فرض نرخ بهره ۱۸ درصدی و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، اقساط ماهیانه وام ۵۰ میلیون تومانی حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی می شود؛ این یعنی حداقل حقوق شما برای آنکه بتوانید نامه کسر از حقوق دریافت کنید باید سه میلیون تومان باشد که به نظر می رسد وام ۵۰ میلیون تومانی قابل دسترس تر باشد و افرادی که حداقل حقوق را دریافت می کنند هم قادر به دریافت این وام هستند؛ البته این پیش فرض همچنان پابرجاست که شما هیچ وامی ندارید و یا ضامن فرد دیگری نشدید.

 جزئیات جدید وام صد میلیونی بدون ضامن

به طور کلی بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد مکلف به اعطای این وام هستند. ۱۳ بانک طبق توافقنامه‌ای آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که عبارتند از بانک ملی، بانک ملت، بانک سپه، بانک مسکن، بانک صادرات، بانک تجارت، بانک کشاورزی، بانک صنعت و معدن، بانک توسعه صادرات ایران، بانک توسعه تعاون، پست بانک ایران، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رفاه کاگران.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....