تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 13:10
کد خبر : 32716

جریمه ۵۲ درصدی متخلفان تردد شبانه

جریمه ۵۲ درصدی متخلفان تردد شبانه

جریمه ۵۲ درصدی متخلفان تردد شبانه در محدودیت کرونایی سردار هادیانفر درباره طرح‌ها و محدودیت‌هایی که به منظور کاهش ویروس کرونا انجام شده توضیحاتی داد. سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در جریان بازدید فرمانده ناجا از پلیس راهور اظهار کرد: در سه مرحله محدودیت‌های کرونایی در معابر شهری و برون شهری اعمال شد 

جریمه ۵۲ درصدی متخلفان تردد شبانه در محدودیت کرونایی

سردار هادیانفر درباره طرح‌ها و محدودیت‌هایی که به منظور کاهش ویروس کرونا انجام شده توضیحاتی داد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در جریان بازدید فرمانده ناجا از پلیس راهور اظهار کرد: در سه مرحله محدودیت‌های کرونایی در معابر شهری و برون شهری اعمال شد  که مرحله اول با ۷ هزار نیرو در ایام نوروز از ۸ تا ۳۱ فروردین بود و مرحله دوم در آبان ماه و در مرحله سوم از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی بود که علاوه بر دوربین‌ها و نیروهای راهور این اقدامات را انجام دادند.

به گزارش  اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  وی ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اطلاع رسانی به صورت خوبی در دستور کار قرار گرفت. پس از آن جریمه‌ها در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا از ۶۴۹ هزار واحد صنفی نیز بازدید به عمل آمد.

سردار هادیانفر افزود: ۹۴ درصد افراد تردد کننده در شهر‌های قرمز جریمه شدند و ۵۲ درصد افرادی که تردد شبانه داشتند جریمه شدند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....