تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 22:53
کد خبر : 22623

جریمه شرکت آمریکایی به اتهام نقض تحریم‌های ایران

جریمه شرکت آمریکایی به اتهام نقض تحریم‌های ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، شرکت “برکشایر هاتاوی” آمریکا پذیرفته است که به دلیل نقض تحریم‌های ایران ۴.۱۴ میلیون دلار بپردازد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا سه‌شنبه شب گزارش داد، شرکت برکشایر هاتاوی آمریکا که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعالیت می‌کند پذیرفته است ۴.۱۴ میلیون دلار به

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، شرکت “برکشایر هاتاوی” آمریکا پذیرفته است که به دلیل نقض تحریم‌های ایران ۴.۱۴ میلیون دلار بپردازد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا سه‌شنبه شب گزارش داد، شرکت برکشایر هاتاوی آمریکا که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعالیت می‌کند پذیرفته است ۴.۱۴ میلیون دلار به دلیل ارتکاب نقض تحریم‌های ایالت متحده علیه ایران توسط یکی از شرکت‌های تابعه ترکی آن بپردازد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا مدعی شد که شرکت ایسکار ترکیه از دسامبر (دی) ۲۰۱۲ تا ژانویه (بهمن) ۲۰۱۶ تعداد ۱۴۴ محموله ابزار به ارزش بیش از ۳۸۳هزار دلار به دو توزیع کننده ترک فروخته که می‌دانسته محموله‌ها مجددا به دولت ایران فروخته می‌شوند.

دولت آمریکا تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ به طور یکجانبه از توافق هسته‌ای (برجام) خارج شد و پس از آن تحریم‌های ظالمانه ای علیه فروش نفت ایران اعمال کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....