تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 17:32
کد خبر : 69470

جامعه تک‌صدایی، فساد آور و تفرقه‌برانگیز است

جامعه تک‌صدایی، فساد آور و تفرقه‌برانگیز است

رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: مخالف تک‌صدایی در جامعه و حذف صدای رقیب هستیم. اقتصاددان: حبیب کوهی در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تفکراتی که در پی حذف صدای جریان سیاسی رقیب هستند، سبب تفرفه در کشور و زمینه ساز فساد ساختاری هستند. رئیس جبهه پیشرفت،

رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: مخالف تک‌صدایی در جامعه و حذف صدای رقیب هستیم.

اقتصاددان: حبیب کوهی در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تفکراتی که در پی حذف صدای جریان سیاسی رقیب هستند، سبب تفرفه در کشور و زمینه ساز فساد ساختاری هستند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل با اشاره به نیاز کشور برای همراهی هر دو جریان سیاسی گفت: همواره با تغییر ریاست جمهوری شاهد حذف کامل جریان رقیب بوده‌ایم و این بایکوت سیاسی، سبب به حاشیه رفتن نیمی از توان سیاسی و مدیریتی کشور است.

این فعال سیاسی با اشاره به روحیه تعاملی دولت گفت: انتصابات آیت‌الله رئیسی به خصوص در بخش اقتصادی نشان داد که برای رفع مشکلات بایستی از تجارب همه نیروها استفاده شده و بستر لازم برای شنیده شدن صدای منتقدان و رقبا فراهم شود.

کوهی با انتقاد از برخی تندروی‌های چهره‌های انحصارطلب گفت: کشور به همه‌ مردم تعلق دارد و با انحصارطلبی نمی‌توان دولتی ایده‌آل تشکیل و خدمتی متعالی انجام داد و ما باید با سعه صدر از تمامی پتانسیل کشور در شرایط تحریم استفاده لازم را داشته باشیم و از وجود منتقدان برای تصحیح و بهبود امور استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....