تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 16:26
کد خبر : 42312

جاده چالوس مسدود شد

جاده چالوس مسدود شد

رییس پلیس راه البرز از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در جاده کرج – چالوس خبر داد. سرهنگ رضا گودرزی گفت: در اجرای این طرح گیت کنترلی در محور کرج چالوس به منظور ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان البرز ایجاد شده است. به گزارش

رییس پلیس راه البرز از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در جاده کرج – چالوس خبر داد.

سرهنگ رضا گودرزی گفت: در اجرای این طرح گیت کنترلی در محور کرج چالوس به منظور ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان البرز ایجاد شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: مقرر شده این گیت در محور جنوب به شمال در دهانه جنوبی تونل کندوان اقدامات کنترلی را انجام دهد.

رییس پلیس راه استان افزود: در اجرای این طرح، پلاک های غیر بومی در لاین شمال به جنوب خروجی آزادراه تهران – شمال در صورت عدم اقدام بازگشت به مبدا به آزادراه تهران – شمال هدایت خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی این محور شناسایی شده، اجازه ورود هیچ خودروی غیربومی به این حریم داده نمی‌شود.

سرهنگ گودرزی یادآور شد: در اجرای این طرح تلاش شده با حذف ترددهای غیرضروری از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا، اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هرگونه خودروی غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....