تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 22:10
کد خبر : 109214

ثبت رکورد جدید توسط سکه

ثبت رکورد جدید توسط سکه

قیمت سکه در بازار امروز دوشنبه ۱۴ آدر ماه۱۴۰۱ یک رکورد تاریخی را ثبت کرد.قیمت دلار هم کانال عوض کرد. اقتصاددان: بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران امروز دوشنبه ۱۴ اذر ماه حکایت از افزایش قیمت دلار دارد. نرخ دلار امروز یک کانال صعود کرد و بر روی پله اول کانال جدید ایستاد. صرافی ملی

قیمت سکه در بازار امروز دوشنبه ۱۴ آدر ماه۱۴۰۱ یک رکورد تاریخی را ثبت کرد.قیمت دلار هم کانال عوض کرد.

اقتصاددان: بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران امروز دوشنبه ۱۴ اذر ماه حکایت از افزایش قیمت دلار دارد. نرخ دلار امروز یک کانال صعود کرد و بر روی پله اول کانال جدید ایستاد.

صرافی ملی قیمت دلار را اعلام نکرد 

در سمت رسمی بازار امروز هم سایت صرافی ملی مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود.روز گذشته در صرافی ملی قیمت دلار مسیر رشد را دنبال کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد.

نرخ دلار متشکل هم روز گذشته وارد کانال ۳۴ هزار تومان شد اما در انتهای معاملات از کانال مذکور پایین آمد.نرخ دلار متشکل امروز ۳۳ هزار و ۷۵۰ تومان بود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته رنج بود .

نرخ دلار توافقی هم عصر امروز در مقایسه با قیمت بسته شده روز گذشته نزدیک به ۱۰۰ تومان بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در زمان نوشتن این گزارش ۳۴ هزارو ۸۳۵ تومان معامله شد.
قیمت اونس طلا ثابت ماند

قیمت اونس طلا امروز نسبت به قیمت روز شنبه تقریبا رنج بود. فلز گران بهای جهانی در بازار امروز در محدوده ۱۷۹۸ دلار معامله شد.

تداوم پیشروی قیمت طلا

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز مانند روز گذشته مسیر صعود را دنبال کرد. فلز زرد رنگ داخلی امروز  تقریبا ۵ هزار و ۳۰۰ تومان بالاتر از روز قبل به فروش رسید. قیمت طلا امروز ۱ میلیون ۶۰۰ هزارو ۱۰۰ تومان بود.

قیمت سکه رکورد تاریخی زد

بازار سکه‌ امروز شاهد جهش قابل توجه قیمت سکه بود. سکه بازان امروز از نیمه کانال ۱۷ میلیون تومان عبور کردند.

فعالان بازار قبل از این پیش بینی کرده بودند در صورتی که قیمت سکه از مرز یاد شده عبور کند این امر موجب هجوم سکه بازان به بازار شده و فلز گران بهای داخلی رکورد تاریخی را ثبت خواهد کرد.

قیمت هر قطعه سکه امامی عصر امروز در مقایسه با روز گذشته نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان گران شد و به یک قدمی ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

تحلیلگران بازار سکه می گفتند که شوک صعودی قیمت سکه بورسی موجب شده سکه امامی در بازار آزاد پرواز کند.قیمت سکه بورسی امروز در محدوده ۱۷ میلیون و ۷۷۰هزار تومان به فروش رسید. از سوی دیگر افزایش قیمت دلار باعث شد سکه بازان با خیال راحت تری در موقعیت خرید قرار بگیرند و سکه رشد کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....