تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 14:53
کد خبر : 25210

ثبات قیمت‌ها در بازار طلا

ثبات قیمت‌ها در بازار طلا

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۳۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و۵۲۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان، یورو ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۲۲ تومان اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....