تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 17:53
کد خبر : 71447

تپسی در مسیر بورس به مقصد می رسد؟

تپسی در مسیر بورس به مقصد می رسد؟

سرپرست شرکت فرابورس از تهیه مجدد امیدنامه نخستین استارت‌ آپ آماده عرضه اولیه و موسوم به “تپسی” با توجه به صورت های مالی ۶ ماهه و بعد از دریافت نظر فعالان خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از بورس پرس، میثم فدایی که از نیمه آذر سرپرست شرکت فرابورس شده درباره آخرین وضعیت پذیرش

سرپرست شرکت فرابورس از تهیه مجدد امیدنامه نخستین استارت‌ آپ آماده عرضه اولیه و موسوم به “تپسی” با توجه به صورت های مالی ۶ ماهه و بعد از دریافت نظر فعالان خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بورس پرس، میثم فدایی که از نیمه آذر سرپرست شرکت فرابورس شده درباره آخرین وضعیت پذیرش شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس موسوم به تپسی در توییتر اعلام کرد: طبق قانون ، امیدنامه شرکت تپسی با توجه به صورت های مالی شش ماهه ، مجددا” تهیه خواهد شد.

این بار مفروضات با درخواست نظر از فعالان بازار سرمایه و کسب و کار حمل و نقل آنلاین مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت . امید است عرضه سهام این نوع شرک ها تجربه مثبتی برای بازار سرمایه باشد .

براساس این گزارش، “تپسی” که نخستین استارت‌ آپ آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام است از نیمه آذر با سرمایه ۱۱۷ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شده بود اما با این تصمیم فدایی ، باید منتظر انتشار امیدنامه جدید بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....