تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 17:07
کد خبر : 8996

توییتر به کارمندانش اجازه داده تا ابد از خانه کار کنند

توییتر به کارمندانش اجازه داده تا ابد از خانه کار کنند

توییتر به کارمندانش اجازه داده تا ابد از خانه کار کنند توییتر اعلام کرد اگر کارکنانش در شرایطی باشند که بتوانند کار خود را به خوبی از منزل انجام دهند، می‌توانند تا ابد در خانه بمانند و شرکت شرایط را برای آنها فراهم خواهد کرد. به گزارش سی ان بی سی، توییتر به کارمندان خود اجازه

توییتر به کارمندانش اجازه داده تا ابد از خانه کار کنند

توییتر به کارمندانش اجازه داده تا ابد از خانه کار کنند

توییتر اعلام کرد اگر کارکنانش در شرایطی باشند که بتوانند کار خود را به خوبی از منزل انجام دهند، می‌توانند تا ابد در خانه بمانند و شرکت شرایط را برای آنها فراهم خواهد کرد.

به گزارش سی ان بی سی، توییتر به کارمندان خود اجازه داده در صورت تمایل تا ابد در خانه کار کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، توییتر طی بیانیه ای اعلام کرد از اولین شرکت‌هایی است که در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا، مدل دور کاری را اجرا می کند ولی تصور نمی کند از اولین شرکت‌هایی باشد که کارکنان خود را بر سر کار باز می گرداند.

این شرکت اعلام کرد اگر کارکنانش در شرایطی باشند که بتوانند کار خود را به خوبی از منزل انجام دهند، می‌توانند تا ابد در خانه بمانند و شرکت شرایط را برای آنها فراهم خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است:« اگر کارکنان ما تمایلی به کار در منزل نداشته باشند، هر زمان که احساس کنیم بازگشت آنها ایمن است، دفاتر ما پذیرای آنها خواهند بود و تدابیر بهداشتی ضروری اندیشیده خواهد شد».

این شرکت اعلام کرد به جز چند مورد استثنا، دفاتر آن قبل از ماه سپتامبر بازگشایی نخواهند شد. توییتر اعلام کرد در صورت تصمیم برای بازگشایی دفاتر کار خود، این کار را با دقت و تدریجی انجام خواهد داد. همچنین هیچ سفر کاری قبل از ماه سپتامبر وجود نخواهد داشت.

« ما به اقدامات زودهنگامی که برای حفاظت از سلامت کارکنانمان و جامعه برداشته ایم افتخار می کنیم».

تصمیم شرکت توییتر برای دور کاری کارکنانش قبل از همه‌گیری ویروس کرونا گرفته شد. جک دارسی، مدیرعامل توییتر در پایان ۲۰۱۹ با ابراز نارضایتی از متمرکز شدن بیشتر کارکنانش در سانفرانسیسکو، ایده دورکاری را مطرح کرد.

وی گفت:« تمرکز نیروی کار ما در سانفرانسیسکو دیگر جوابگوی نیازهای ما نیست و باید نیروی کار خود را گسترده تر کنیم تا عملکردمان بهبود یابد».

سایر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی کارکنان خود را برای دورکاری در آینده نزدیک به روزرسانی کرده اند. متخصصان انتظار دارند دورکاری پس از همه گیری ویروس کرونا مدل رایج تری از فعالیت باشد و سفرهای تجاری نادرتر شوند.

فیس بوک اعلام کرد کارکنانش اجازه دارند تا پایان ۲۰۲۰ در خانه فعالیت کنند. شرکت گوگل از ماه ژوئن به تدریج برخی از کارکنان خود را بر سر کار باز می گرداند ولی بخشی از کارمندان آن همچنان می توانند تا پایان سال جاری میلادی در خانه کار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....