تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 22:02
کد خبر : 127502

تولید نمونه شناورهای هوشمند در ایران

تولید نمونه شناورهای هوشمند در ایران

امیر دریادار سیاری در نوشهر گفت: نمونه شناورهای سطحی و زیرسطحی هوشمند در دانشگاه دریایی ساخته شده است.   اقتصاددان :   امیر دریادار حبیب الله سیاری امروز پنجشنبه در اولین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی نوشهر هوشمندسازی تجهیزات برای مقابله با تهدیدات را مهم ارزیابی کرد و گفت: نیروی دریایی اقدامات خوبی را

امیر دریادار سیاری در نوشهر گفت: نمونه شناورهای سطحی و زیرسطحی هوشمند در دانشگاه دریایی ساخته شده است.

  اقتصاددان :   امیر دریادار حبیب الله سیاری امروز پنجشنبه در اولین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی نوشهر هوشمندسازی تجهیزات برای مقابله با تهدیدات را مهم ارزیابی کرد و گفت: نیروی دریایی اقدامات خوبی را در این زمینه آغاز کرده و به نتایج ارزشمندی رسیده است.

او افزود: نوسازی تجهیزات از سال‌های گذشته در نیروهای مسلح آغاز شده و نیروی دریایی نیز در زمینه شناورهای سطحی و زیرسطحی به تجهیزات پیشرفته‌تری دست یافته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: اقدام ناوگروه ایرانی ۸۶ و مأموریت دور دنیا با ناوهای ایرانی، نمونه ای از توانمندی کشور در طراحی و ساخت ناوشکن ها است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: این ناوگروه توانست ماموریت خود را در اقیانوس‌ها و دریاهای دوردست که شرایط جوی متفاوتی نیز دارند به خوبی به پایان برساند که نشان ازتوانمندی این نیرو است.

دریادار سیاری افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون در ساخت شناورهای دریایی و پایش در دریاهای دوردست به جایگاهی رسیده است که در دنیا حرف برای گفتن دارد.

او حرکت به سمت هوشمندسازی تجهیزات نیروی دریای را مهم ارزیابی کرد و گفت: فناوری‌های پیشرفته ای را در قرارگاه جهاد علمی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه فجر پیگیری می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه چندین نمونه شناور سطحی و زیرسطحی هوشمند در دانشگاه علوم دریایی ساخته شده است، افزود: با این توانمندی که در نخبگان داخل کشور وجود دارد می‌توان به مرور زمان به نتیجه مدنظر دست یافت.

دریادار سیاری برگزاری مسابقات شناورهای هوشمند در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر را حرکت بسیار ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: اقدامات ارزشمند دیگری نیز در سایر دانشگاه‌های علوم دریایی کشور انجام شده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....