تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 20:52
کد خبر : 94402

توضیحات بایدن درباره احتمال حمله نظامی به ایران

توضیحات بایدن درباره احتمال حمله نظامی به ایران

جو بایدن گفت: کشورش از توسل به زور به عنوان آخرین گزینه برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در سرزمین‌های اشغالی بسر می‌برد دیشب در گفتگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته‌ای و همچنین سپاه پاسداران صحبت کرد. بایدن اقدام ترامپ به

جو بایدن گفت: کشورش از توسل به زور به عنوان آخرین گزینه برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در سرزمین‌های اشغالی بسر می‌برد دیشب در گفتگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته‌ای و همچنین سپاه پاسداران صحبت کرد.

بایدن اقدام ترامپ به خروج از برجام را یک اشتباه خواند و گفت: فکر می‌کنم باید به توافق هسته‌ای با ایران برگردیم و تصمیم اکنون در دست تهران است.

از ابزار زور به عنوان آخرین راهکار استفاده می‌کنیم

وی در این گفتگوی تلویزیونی و در پاسخ به سئوال مجری مبنی بر اینکه آیا ادعای قبلی اش درباره اینکه نخواهد گذاشت تهران به سلاح هسته‌ای دست یابد، به معنای این است که ممکن است برای این کار از زور استفاده کند، گفت: اگر این آخرین راهکار باشد، بله.

بایدن همچنین ادعا کرد نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج نخواهد کرد حتی اگر این کار باعث توقف گفتگو‌ها درباره احیای برجام شود.

ایران به سلاح هسته‌ای نزدیک‌تر شد

بایدن در ادامه گفتگو با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اضافه کرد تنها چیزی که بدتر از شرایط فعلی است، ایران مسلح به سلاح هسته‌ای است و اگر ما بتواینم به این توافقنامه و شرایط سخت گیرانه ناشی از آن بازگردیم… فکر می‌کنم رئیس جمهور قبلی با خارج شدن از این توافق نامه مرتکب یک اشتباه بزرگ شد.

او ادامه داد: آن‌ها اکنون و بیش از هر زمان دیگری به روند دست یابی به یک سلاح هسته‌ای نزدیک‌تر هستند. این توافقنامه هیچگونه ارتباط با این موضوع ندارد که نیروی قدس بخواهد فعالیت هایش را متوقف کند یا نکند. ما می‌توانیم علیه (نیروی قدس) اقدام کنیم و همچنان توافقی داشته باشیم که می‌تواند برنامه هسته‌ای را محدود کند. بنابراین، همچنان فکر می‌کنم این امری منطقی است. ما این مسائل را مطرح کرده ایم. ما این توافق را ارائه کردیم؛ و این اکنون به ایرانی‌ها بستگی دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....