تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 15:15
کد خبر : 113540

توزیع گوشت گرم وارداتی آغاز شد

توزیع گوشت گرم وارداتی آغاز شد

امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز توزیع گوشت گرم گوساله و گوسفندی وارداتی در شهر تهران خبر داد. مسعود امراللهی با بیان اینکه ۳ مرحله گوشت قرمز وارداتی گوساله و گوسفند از صبح امروز وارد بازار عرضه شده است، گفت: هم اکنون گوشت گوسفند مخلوط در بسته‌های ۲ کیلوگرمی و از

امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز توزیع گوشت گرم گوساله و گوسفندی وارداتی در شهر تهران خبر داد.

مسعود امراللهی با بیان اینکه ۳ مرحله گوشت قرمز وارداتی گوساله و گوسفند از صبح امروز وارد بازار عرضه شده است، گفت: هم اکنون گوشت گوسفند مخلوط در بسته‌های ۲ کیلوگرمی و از قرار هر کیلوگرم ۲۲۰ هزار تومان در شعب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ، او افزود: گوشت گرم گوساله هم تا ساعتی دیگر در تمام ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلوگرم گوشت چرخکرده گوساله را ۱۷۰ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله را ۱۹۲ هزار تومان و ران، سردست و شقه را ۲۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در تلاشیم روند واردات و توزیع گوشت گرم تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....