تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 8:50
کد خبر : 61353

توجه ویژه شورای ششمی ها به جنوب تهران

توجه ویژه شورای ششمی ها به جنوب تهران

صبح امروز نجفی عضو شورا و کمیسیون سلامت و محیط زیست شهر تهران از محله های ابوذر، هاشم آباد، کیانشهر، مینابی و رضویه بازدید کرد و با همراهی شهردار منطقه و برخی شورایاران به بررسی مسائل محله ها پرداخت. اقتصاددان: او ابتدا با حضور در مقبره الشهدای بوستان امید ضمن فاتحه بر قبور شهدای گمنام

صبح امروز نجفی عضو شورا و کمیسیون سلامت و محیط زیست شهر تهران از محله های ابوذر، هاشم آباد، کیانشهر، مینابی و رضویه بازدید کرد و با همراهی شهردار منطقه و برخی شورایاران به بررسی مسائل محله ها پرداخت.

اقتصاددان: او ابتدا با حضور در مقبره الشهدای بوستان امید ضمن فاتحه بر قبور شهدای گمنام در جریان توسعه و ساماندهی این محل قرار گرفت و در ادامه به منزل شهید محمد علی صادقی محله هاشم آباد رفت و با پدر و مادر وی به گفت و گو نشست.

عضو کمیسیون سلامت و زیست محیطی شورای شهر در ادامه به محل احداث ساختمان MRF کیانشهر رفت و با همراهی شورایاری آنها از این سوله در حال ساخت دیدن کرد.

نجفی به دیدار مادر شهیدان قاسمی هم که در بستر بیماری بود ، رفت و جویای حال وی شد.

بازدید از ایستگاه متروی در حال آماده سازی شهید رضایی در خط ۶، دیدار با پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ در دو حوزه شهرسازی و معماری و خدمات شهری و محیط زیست، حضور در یادمان همکاران درگذشته کرونایی منطقه و بازدید از مشکلات محله رضویه از جمله برنامه های امروز عضو شورای ششم بود.

نجفی توجه ویژه شورای ششم به مناطق کم برخوردار و رعایت عدالت اجتماعی در محلات را از مهمترین برنامه های این دوره شورا خواند و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت شهروندان محقق شود.

توجه ویژه شورای ششمی ها به جنوب تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....