تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 15:05
کد خبر : 90901

تمدید تعطیلی مجموعه سعدآباد تا ۲۵ خرداد

تمدید تعطیلی مجموعه سعدآباد تا ۲۵ خرداد

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تا روز چهارشنبه ۲۵ خرداد تعطیل است. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اظهار کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی از روز جمعه به دلیل برگزاری مراسم تشریفات استقبال از رییس جمهوری ونزویلا تعطیل شد و با توجه به ادامه برنامه های ریاست‌جمهوری از فردا (دوشنبه ٢٣

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تا روز چهارشنبه ۲۵ خرداد تعطیل است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اظهار کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی از روز جمعه به دلیل برگزاری مراسم تشریفات استقبال از رییس جمهوری ونزویلا تعطیل شد و با توجه به ادامه برنامه های ریاست‌جمهوری از فردا (دوشنبه ٢٣ خرداد) به مدت سه روز دیگر نیز تا چهارشنبه (٢۵ خرداد) تعطیل است.

وحید رحمتی ضمن عذرخواهی از گردشگران و بازدیدکنندگان گفت: فعالیت همه موزه ها و کاخ موزه های مجموعه سعد آباد از روز پنجشنبه ٢۶ خرداد طبق روال از سر گرفته می‌شود و از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

مجموعه سعد آباد از روز جمعه به دلیل برگزاری رسمی مراسم استقبال از نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا تعطیل شد، در طول چند هفته اخیر هم این مجموعه چند روز تعطیل شد که منجر به ابراز گله مندی سیدعزت‌ الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی از مسئولان برگزاری تشریفات استقبال از مقامات خارجی و عذرخواهی از گردشگران شد.

مراسم استقبال از رهبران، روسای جمهور و نخست وزیرانی که به ایران سفر می کنند و جلسات هیات های عالی رتبه همراه آنها در مجموعه سعدآباد برگزار می شود.

سعدآباد با وسعت ۱۱۰ هکتار، به‌عنوان بزرگ ترین مجموعه فرهنگی‌تاریخی پایتخت، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ، فرهنگ و هنر کشور است و فروش بلیت آن تا ساعت ۱۷ انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....