تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 11:53
کد خبر : 75921

تقویت میراث مشترک بشری و پیشبرد فناوری های نرم 

تقویت میراث مشترک بشری و پیشبرد فناوری های نرم 

مسوولان ۱۴۵ سازمان رسانه ای و سازمان بین المللی از ۷۸ کشور و منطقه از سراسر جهان به صورت آنلاین در این مجمع و فعالیت های مرتبط حضور داشته و پیرامون موضوع این انجمن «اشتراک گذاری فناوری بازی های المپیک زمستانی» باهم گفتگو و تبادل نظر می کنند. دکتر علی فهیم دانش، مشاور رئیس سازمان و مدیر

مسوولان ۱۴۵ سازمان رسانه ای و سازمان بین المللی از ۷۸ کشور و منطقه از سراسر جهان به صورت آنلاین در این مجمع و فعالیت های مرتبط حضور داشته و پیرامون موضوع این انجمن «اشتراک گذاری فناوری بازی های المپیک زمستانی» باهم گفتگو و تبادل نظر می کنند.

دکتر علی فهیم دانش، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل امور بین الملل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به نمایندگی از رسانه های ایرانی در مجمع یادشده حضور یافته بود، ضمن آرزوی برگزاری مطلوب بازی های المپیک زمستانی پکن، بر تقویت همکاری های رسانه های جهان برای دستیابی به دنیایی دور از خشونت و مملو از همنوع‌پرستی تاکید کرد.

وی گفت، آرزو می‌کنم رسانه ها و آزادی خواهان جهان برای تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زیستن بدون تبعیض و با درهم شکستن تحریم های ظالمانه و تحمیلی علیه ملت های جهان، خصوصا در زمینه آزادی بیان تلاش نمایند.

در سال ۲۰۲۱، رادیو و تلویزبون مرکزی چین با رسانه های اصلی ایران از جمله سازمان صدا و سیما به همکاری های گسترده در زمینه های مختلف پرداخت که نتایج ثمربخش نیز به همراه داشت. علی فهیم دانش با اشاره به این موضوع گفت: “سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان فیلم و سریال و خبر در دنیا خرسند است، اعلام دارد که ما اصحاب رسانه می توانیم دست در دست هم زنجیره محکم راه ابریشم را باز احیا کرده و براساس احترام متقابل و رعایت هنجارها و قوانین و مقررات بین المللی و اصول مترقی منشور ملل متحد از جمله، عدم مداخله در امور داخلی و داشتن روابط دوستانه در راستای پیشرفت هر چه بیشتر، تعمیق صلح و عدالت و تنوع فرهنگی که میراث مشترک بشریت است، گام برداریم.

شن های شیونگ رئیس و سردبیر رادیو و تلویزیون مرکزی چین نیز  هنگام سخنرانی خود در این مجمع اظهار کرد، مایلیم همراه  با شرکای رسانه ای خود در جهان و همکاری کامل با کمیته بین المللی المپیک برای ارائه یک دوره عالی، برجسته و باشکوه المپیک زمستانی به جهان تلاش کنیم.    

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....