تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 14:21
کد خبر : 40123

تقویت تولید مهمترین مسئله کشور

تقویت تولید مهمترین مسئله کشور

معاون اول رییس جمهور با اشاره با نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: دولت با تمام ظرفیت پای کار بوده تا این شعار محقق شود و مهمترین مسئله کشور تولید در بخش‌های مختلف است. به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، معاون اول رییس جمهور مهمترین مسئله کشور را تولید دانست و گفت: دولت

معاون اول رییس جمهور با اشاره با نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: دولت با تمام ظرفیت پای کار بوده تا این شعار محقق شود و مهمترین مسئله کشور تولید در بخش‌های مختلف است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، معاون اول رییس جمهور مهمترین مسئله کشور را تولید دانست و گفت: دولت برای تحقق شعار سال با تمام ظرفیت پای کار است.

اسحاق جهانگیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت بعد از زلزله شهرستان دنا مصوبه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان به تصویب رساند تا مشکلات مردم در این منطقه کمتر شود.

وی تاکید کرد: سال ۹۹ برای همه مردم سخت بود و فشار تحریم و کرونا معیشت مردم را به سختی گرفتار کرد و‌ مردم نگرانی‌ها داشتند.

جهانگیری بیان کرد: می‌خواستم روز نخست سال جدید به استان کهگیلویه و بویراحمد بیایم تا بازدیدی از پیشرفت کار داشته باشیم اما بنا به دلایلی به امروز موکول شد و پایان امروز جلسه‌ای در رابطه با زلزله خواهیم داشت.

وی بیان کرد: از طرف دولت اعلام می‌کنم از این لحظه تا کامل شدن خانه‌های مردم زلزله‌زده آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

جهانگیری ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد استان دارای پتانسیل بالایی است و شرایط مطلوبی برای توسعه دارد که امروز در زمینه مسائل زیربنایی صحبت خواهیم کرد و امیدوارم موانع پیش روی توسعه این منطقه از کشور برطرف شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره با نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: دولت با تمام ظرفیت پای کار بوده تا این شعار محقق شود و مهمترین مسئله کشور تولید در بخش‌های مختلف است.

جهانگیری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های نفت خیز کشور محسوب می‌شود و دارای بزرگترین میادین نفتی است و ظرفیت بزرگی برای پیشرفت و توسعه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....