تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 21:59
کد خبر : 35972

تعیین تکلیف شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت تا اوایل سال آینده

تعیین تکلیف شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت تا اوایل سال آینده

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: قرار است هلدینگی شامل ۱۳ شرکت غیر بورسی سهام عدالت تا اوایل سال ۱۴۰۰ تشکیل شود. اقتصاددان: محمدرضا پور رضایی مشاور اجرایی سهام عدالت در رابطه با وضعیت تشکیل هلدینگ برای ساماندهی سیزده شرکت غیر بورسی سهام عدالت، اظهار کرد: ما در مجموع ۴۹ شرکت سرمایه پذیر در امر سهام

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: قرار است هلدینگی شامل ۱۳ شرکت غیر بورسی سهام عدالت تا اوایل سال ۱۴۰۰ تشکیل شود.

اقتصاددان: محمدرضا پور رضایی مشاور اجرایی سهام عدالت در رابطه با وضعیت تشکیل هلدینگ برای ساماندهی سیزده شرکت غیر بورسی سهام عدالت، اظهار کرد: ما در مجموع ۴۹ شرکت سرمایه پذیر در امر سهام عدالت داریم که از این تعداد ۳۶ شرکت بورسی هستند و مابقی آن‌ها غیر بورسی به حساب می آیند.

او افزود: طی صحبت‌هایی انجام شده قرار است هلدینگی با نام هلدینگ ایرانیان تشکیل شود که این ۱۳ شرکت غیر بورسی سهام عدالت را در برگیرد.

او تصریح کرد: اکنون مقدمات تشکیل این هلدینگ فراهم شده و قرار است هرچه سریع‌تر این ۱۳ شرکت تحت عنوان یک هلدینگ در پرتفوی سهامدارانی که روش مستقیم و یا غیر مستقیم را انتخاب کردند قرار گیرد.

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: مسئولان سپرده گذاری مرکزی در تلاش هستند تا هلدینگ ایرانیان مربوطه به ۱۳ شرکت غیر بورسی را اوایل سال ۱۴۰۰ تاسیس کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....