تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 12:14
کد خبر : 36213

تعلل در تصویب اف ای تی اف به چه قیمت ؟

تعلل در تصویب اف ای تی اف به چه قیمت ؟

  تصمیم نمایندگان مجلس در تعلیق پروتکل الحاقی ستودنی ست اشتباهات جمهوری اسلامی به کنار، اما زورگویی و قلدری آمریکا و غرب قابل تحمل نیست واقعا اگر ایران به جای امریکا از برجام خارج می شد می دانید چه بلایی سرما می آوردند ؟ مع الوصف امید چندانی به احیای مجدد برجام نیست، زیرا نه

 

تصمیم نمایندگان مجلس در تعلیق پروتکل الحاقی ستودنی ست اشتباهات جمهوری اسلامی به کنار، اما زورگویی و قلدری آمریکا و غرب قابل تحمل نیست واقعا اگر ایران به جای امریکا از برجام خارج می شد می دانید چه بلایی سرما می آوردند ؟ مع الوصف امید چندانی به احیای مجدد برجام نیست، زیرا نه آمریکا دست از تکبر و زیاده خواهی برخواهد داشت نه جمهوری اسلامی حاضراست ازحقوق مصرح و مصوب خود چشم پوشی نماید، بنابراین باید بسرعت و بدون از دست دادن زمان جایگزینی برای نجات اقتصادی که ایمان خلق الله را دود هوا کرده است ومردم را در کوچه پس کوچه های ناامیدی سرگردان نموده است جستجو کرد.

به گزارش اقتصاددان ،   مجمع محترم تشخیص مصلحت صرف نظر از عاقبت برجام در نظر داشته باشد اجماع دسته جمعی فعلی مسئولین نظام مبنی بر حفظ وپایبندی به برجام برخلاف نظر قبلی خیلی ازآنها که برجام را مایه ننگ و نفرت می دانستند چراغ راهی باشد تا معاهدات بین الملی بی توجه به احساسات عاری از منطق را عمیقتر مورد بررسی و کنکاش قراردهد مبادا تصمیمی که امروز متناسب بانیاز جامعه باید گرفته شود فردا با خسارت فراوان بگیریم وبعد درمقام پاسخگویی جای شاکی و متشاکی را عوض نمائیم .

عالیجنابان آیت الله املی لاریجانی و دکتر محسن رضایی حال که عنان واختیار برجام در دست کسی دیگری ست پس این چه تعلل وچه دردی ست که FATF که در اختیارخودماست و می تواند جایگزین مناسبی برای برجام به منظور اعاده حقوق فوت شده مردم و رسیدن به منابع مالی بلوکه شده ما باشد از پیوستن به آن اباداریم؟ مگر رهبر انقلاب به پیشنهاد رئیس جمهور دستور بررسی مجدد آن را ندادند باین وقت کشی و خونسردی وصبر مشکوک چه هدفی را تعقیب می کنید آیا وضع آشفته اقتصادی مردمی که هر روز یک چیز را اززندگی و سبدغذایی و سفره خود حذف می کنند را نمی بینید؟ سوال ؟ برجام که سرنوشتش معلوم نیست FATF هم به کنار، چگونه و باچه ابزادی می خواهید پولهای مردم گرسنه را به کشور برگردانید؟

مجمع نشینان محترم شما یک توصیه ازچهل و نه توصیه FATF که چهل توصیه آن مربوط به پولشویی و کاهش ریسک سرمایه گزاری و نه توصیه آن مربوط به تامین مالی تروریسم است را نشان دهید که امنیت ملی کشور را به مخاطره اندازد، برای تقریب به ذهن عرض می کنم‌، هیچ آدم عاقلی به بهانه جلوگیری از ورود احتمالی مگس و پشه به منزل پنجره اتاق را بسته نگه نمی دارد تا خود را از ورود هوای پاک واکسیژن سالم‌ که لازمه تداوم زندگی ست محروم کند راه مبارزه با مگس را باید پیدا کرد نه اینکه پنجره رابه روی خود ۱بست.

 

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....