تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 18:18
کد خبر : 80161

تصمیمات نسنجیده ستاد ملی کرونا

تصمیمات نسنجیده ستاد ملی کرونا

کرونا یک بحران بود که آمادگی کشورها را در مدیریت بحران، محک جدی زد. خیلی ها سربلند بیرون آمدند و خیلی ها تا یک مدیریت کارآمد بحران، فاصله زیادی دارند. اقتصاددان: ستاد ملی کرونا نباید با ترساندن مردم بدنبال کاسبی باشد. این هم زشت است و هم غیر قابل قبول. اخیرا این ستاد تصمیم گرفته

کرونا یک بحران بود که آمادگی کشورها را در مدیریت بحران، محک جدی زد. خیلی ها سربلند بیرون آمدند و خیلی ها تا یک مدیریت کارآمد بحران، فاصله زیادی دارند.

اقتصاددان: ستاد ملی کرونا نباید با ترساندن مردم بدنبال کاسبی باشد. این هم زشت است و هم غیر قابل قبول.
اخیرا این ستاد تصمیم گرفته است سفرهای نوروزی را به واکسن مرتبط کند؛
حالا چند سوال جامعه که باید این ستاد پاسخگو باشد:

یک_ واکسن کرونا یک واکسن اضطراری است و هنوز عوارض این واکسن ها در دراز مدت بر جهانیان معلوم نیست. آیا ستاد کرونا حاضر است به مردم تضمین بدهد که این واکسنها هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت؟اگر عوارض دارد، آیا ستاد و یا اعضای ستاد به مردم تضمین می دهند که خسارت به مردم را جبران کنند؟

دو _ چرا آنهایی که دو و حتی سه دوز واکسن دریافت کرده اند، بیمار، بستری و می میرند؟

سه _ چرا دو سال است به غلط تصور می کنید مسافرت با اتوبوس، خطر کمتری از سفر با سواری شخصی دارد و تمام محدودیت‌ها برای خودروهای شخصی وضع می شود؟

چهار_ اگر راننده حتی سه دوز را هم تزریق کرده باشد، اما افراد تحت تکفل، هیچ واکسنی دریافت نکرده باشند، برای شما چگونه قابل شناسایی است؟

امیدوارم ستاد ملی کرونا هم مسیولیت تصمیمات خود را بپذیرد و هم برای مردم و بخش های مختلف اقتصادی بخصوص گردشگری که دو سال است درگیر مشکلات ناشی از کرونا هستند، بیش از این بحران سازی نکند و سعی نکنند با جریمه درآمد زایی کنند. مردم بشدت از نظر اقتصادی و معیشتی تحت فشار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....