تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 20:30
کد خبر : 99709

تزریق تدریجی آرامش به بازار خودرو + جدول قیمت

تزریق تدریجی آرامش به بازار خودرو + جدول قیمت

ارزیابی محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز ۸ شهریور ۱۴۰۱از افت یک تا ۲ میلیونی قیمت در بازار حکایت دارد. اقتصاددان: فعالان بازار خودرو معتقدند اثر خبر واردات خودرو در بازار خودروهای داخلی در حال نمایان شدن است و این امر موجب شده تا بازار خودرو شکل آرامش به خود گیرد. از سوی دیگر فعالان بازار

ارزیابی محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز ۸ شهریور ۱۴۰۱از افت یک تا ۲ میلیونی قیمت در بازار حکایت دارد.

اقتصاددان: فعالان بازار خودرو معتقدند اثر خبر واردات خودرو در بازار خودروهای داخلی در حال نمایان شدن است و این امر موجب شده تا بازار خودرو شکل آرامش به خود گیرد.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که امروز نرخ دلار نوسان اندکی داشت با این حال این نوسان که رو به بالا بود نتوانست تاثیری در بازار داشته باشد.

براساس ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» در بازار با افت ۲ میلیونی بیشترین افت قیمت را داشت. از سوی دیگر «رانا پلاس»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز با افت یک میلیونی در بازار عرضه شده اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر دربازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» در بازار ۳۳۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX با موتورEF7» هم ۳۴۴ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار ۵۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلیونی داشت از سوی دیگر «دنا معمولی» هم با بدون تغییر در بازار ۳۹۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «رانا پلاس» هم با افت یک میلیونی در بازار ۳۰۰ میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز ۳۹۱ میلیون قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت، اما «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»در بازار افتی یک میلیونی داشت و ۴۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 تزریق تدریجی آرامش به بازار خودرو + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....