تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 - 20:29
کد خبر : 106130

ترکش اخبار منفی برجامی به بازار خودرو + جدول قیمت

ترکش اخبار منفی برجامی به بازار خودرو + جدول قیمت

پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۱ با افزایش یک تا چهار میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند؛ تا شاهد تغییر شکل قیمت خودرو در بازار باشیم. اقتصاددان: افزایش قیمت در بازار برخی محصولات ایران خودرو در حالی رقم خودرو که طی روزهای گذشته شاهد آرامش در این بازار بودیم و محصولات سایپا یا

پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۱ با افزایش یک تا چهار میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند؛ تا شاهد تغییر شکل قیمت خودرو در بازار باشیم.

اقتصاددان: افزایش قیمت در بازار برخی محصولات ایران خودرو در حالی رقم خودرو که طی روزهای گذشته شاهد آرامش در این بازار بودیم و محصولات سایپا یا با افت و یا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری می شدند، اما امروز علاوه بر افزایش قیمت خودرو در بازار شاهد رشد نرخ دلار هم بودیم. در این میان فعالان بازار خودرو به یک دلیل سیاسی اشاره می کنند؛ دلیلی که به اظهارات نماینده ویژه آمریکا در امور ایران باز می گردد.

رابرت مالی شب گذشته درباره برنامه هسته ای ایران عنوان کرد، ترجیح ما دیپلماسی در کنار ابزار فشار و تحریم است اما در صورت شکست تلاش های دیپلماتیک همه گزینه های روی میز خواهد بود. او همچنین اعلام کرد کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد کرد. اظهاراتی که موجب شد تا بازار امروز تغییر شکل داده و در بازار رشد قیمت داشته باشد.
قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز رشدی ۴ میلیون داشت و ۳۵۰ میلیون تومانی شد. اما «هایما S7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و ۹۵۲ میلیون تومانی باقی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو اما «تارا دنده ای» در بازار با افزایش یک میلیونی ۴۳۸ میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنامعمولی» در بازار افزایش ۳ میلیونی داشت و ۴۱۴ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر ۵۲۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار با رشد ۲ میلیونی و ۴۱۲ میلیون تومان دست به دست شد.

 ترکش اخبار منفی برجامی به بازار خودرو + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....