تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 21:59
کد خبر : 105900

ترمز صعود قیمت بیت کوین کشیده شد

ترمز صعود قیمت بیت کوین کشیده شد

ارزهای دیجیتال همچنان وضعیت خوبی دارند. اما این ترس در بازار وجود دارد که به زودی فروش های سنگین در بازار اتفاق بیفتد. اقتصاددان: بیت کوین امروز با افت حدودا نیم درصدی در حدود قیمت ۲۰۷۰۰ دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی بیت کوین رشد ۸ درصدی داشته و همچنان وضعیت آن مناسب است.

ارزهای دیجیتال همچنان وضعیت خوبی دارند. اما این ترس در بازار وجود دارد که به زودی فروش های سنگین در بازار اتفاق بیفتد.

اقتصاددان: بیت کوین امروز با افت حدودا نیم درصدی در حدود قیمت ۲۰۷۰۰ دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی بیت کوین رشد ۸ درصدی داشته و همچنان وضعیت آن مناسب است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۳۸ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۹۷ میلیارد دلار است که نسبت به دیروز حدودا ۳ میلیارد دلار افت را نمایش می دهد.

با توجه به رشد خوبی که اخیرا بیت کوین داشته، طبیعی است که قیمت فعلا با هیجان زیادی بالا نرود و در همین محدوده کمی در جا بزند، اما انتشار یک تحلیل در روز جاری، باعث ایجاد نگرانی هایی در میان فعالان بازار شده است.

پلتفرم تحلیلی گلسنود اعلام کرده که همزمان با رسیدن قیمت بیت کوین به اوج نرخ شش هفته گذشته، برخی از قدیمی ترین کوین های بازار در حال بازگشت به چرخه هستند. کوین تلگراف اعلام کرده با آغاز حرکت برگشتی بیت کوین، هولدرهای این ارز دیجیتال در حال تغییر رفتار خود پس از یک بازار نزولی یک ساله هستند.

احتمال فروش سنگین بیت کوین در ۲۱۰۰۰ دلار

گلسنود اعلام کرده که تعدادی از بیت کوین ها که قبلا به مدت ۷ الی ۱۰ سال در کیف پول ها ثابت بوده اند، دوباره فعال شده اند. این بیت کوین ها اکثرا شامل کوین هایی می شود که در سود هستند. با این حساب این تئوری تقویت شده که سرمایه گذاران به شناسایی سود علاقه پیدا کرده اند.

به همین دلیل هشدار داده شده که احتمال فروش های سنگین در نرخ ۲۱۰۰۰ دلار وجود دارد و اتفاقا بازار با فاصله کمی از همین نرخ، شروع به عقب نشینی آهسته کرده است.

اتریوم هم منفی شد

با عقب نشینی بیت کوین، اتریوم هم امروز منفی شده است. بزرگ ترین آلت کوین بازار امروز ۱٫۵ درصد افت کرده و هم اکنون در حدود نرخ ۱۶۰۰ دلار معامله می شود. با این وجود بازدهی هفتگی اتریوم در حوالی ۲۲ درصد است.

طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۸ میلیارد دلار اتریوم معامله شده و ارزش بازار این آلت کوین ۱۹۵ میلیارد دلار است.

دوج کوین یکه تازی می کند

ستاره بی چون و چرای این روزهای بازار ارزهای دیجیتال، دوج کوین است. صبح امروز رشد دوج کوین به بیش از ۵۰ درصد هم رسیده بود اما در حال حاضر با افزایش قیمت ۲۰ درصدی معامله می شود. بازدهی هفتگی دوج کوین به بیش از ۱۱۰ درصد رسیده است. دوج کوین با این رشد، دو پله در فهرست برترین ارزهای دیجیتال رشد کرده و هم اکنون در رده هشتم این جدول قرار دارد.

سندباکس هم دومین ارز پربازده امروز است که ۱۳ درصد رشد کرده. پس از آن، دسنترالند و چین لینک با رشدهای ۸ و ۵ درصدی قرار دارند.

در میان نمادهای منفی هم آپتوس و اتریوم کلاسیک با افت های ۴ درصدی قرار دارند و مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از ۳ درصد دارند.

افت اندک ارزش بازار

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت ۶ دهم درصدی به ۱٫۰۲ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم رقم ۸۸ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای ۴ میلیارد دلار بوده و ۷۹ میلیارد دلار معامله نیز در استیبل کوین ها انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....