تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 11:12
کد خبر : 75007

ترفند جدید درآمدزایی با اینستاگرام

ترفند جدید درآمدزایی با اینستاگرام

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان اینستاگرام است که هر روز با قابلیت‌های جدید خود مردم دنیا را شگفت‌زده می‌کند. ایسنتاگرام در به‌روزرسانی جدید خود این قابلیت را به کاربرانی که تولید محتوا می‌کنند می‌دهد که با استفاده از ویژگی اشتراک پولی درآمدزایی بیشتری داشته باشند. اینستاگرام با راه‌اندازی قابلیت اشتراک پولی، برای تولیدکنندگان محتوا راه‌های

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان اینستاگرام است که هر روز با قابلیت‌های جدید خود مردم دنیا را شگفت‌زده می‌کند. ایسنتاگرام در به‌روزرسانی جدید خود این قابلیت را به کاربرانی که تولید محتوا می‌کنند می‌دهد که با استفاده از ویژگی اشتراک پولی درآمدزایی بیشتری داشته باشند.

اینستاگرام با راه‌اندازی قابلیت اشتراک پولی، برای تولیدکنندگان محتوا راه‌های بیشتری برای درآمدزایی در این پلتفرم فراهم می‌کند.

قابلیت جدید اینستاگرام برای درآمدزایی چیست؟

این قابلیت که در ماه نوامبر در اپ استور شناسایی شده بود، اکنون رسما با گروه کوچکی از تولیدکنندگان محتوای آمریکایی آزمایش می‌شود که می‌توانند به هوادارانشان دسترسی پولی به محتوای انحصاری در اینستاگرام عرضه کنند. مشترکان بج ویژه‌ای دریافت می‌کنند که کمک می‌کند آنها در بخش نظرات و صندوق دریافت پیام تولیدکنندگان محتوا از کاربران دیگر متمایز شوند.

در ابتدا و در مرحله آزمایشی آلفا، تنها ۱۰ تولیدکننده محتوای آمریکایی به این قابلیت دسترسی خواهند شد تا اینستاگرام بازخورد علاقمندان و تولیدکنندگان محتوا را درباره این قابلیت دریافت کند.

تولیدکنندگان محتوا از طریق قابلیت اشتراک پولی می‌توانند قیمت خود را برای دسترسی به محتوای انحصاری تعیین کنند. هشت قیمت مختلف از ۹۹ سنت تا ۹۹.۹۹ دلار در ماه وجود دارد و هزینه اشتراک به این بستگی دارد که یک تولیده محتوا تا چه حد محتوای خود را ارزشمند می‌داند. بیشتر تولیدکنندگان محتوا پیش از این که بخواهند قیمت بالاتری تعیین کنند، احتمالا پایین‌ترین قیمت مانند ۹۹ سنت، ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار و حتی ۹.۹۹ دلار را تعیین خواهند کرد.

کاربران بمحض این که مشترک یک تولیدکننده محتوا شوند، به محتوای اشتراکی قدیمی مانند استوریهای ذخیره شده در قسمت‌های لایت دسترسی خواهند داشت. همچنین از لایوهای انحصاری با خبر می‌شوند که در آنها می‌توانند تعامل بیشتری با تولیدکنندگان محتوا داشته باشند زیرا شمار مخاطبان طبیعتا کمتر خواهد بود.

استوری‌های اشتراکی با حلقه بنفشی مشخص می‌شوند و تولیدکنندگان محتوا در آنها می‌توانند مطالبی مانند محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارند. بجهای مشترک هم بنفش خواهد بود تا این طرفداران در بخش اظهارنظرهای محتوای عمومی متمایز بوده و در پیامهای درخواستی که به فولدرهای این باکس ارسال می‌کنند، قابل تشخیص شوند.

اگرچه گزارشهایی منتشر شده که اینستاگرام در حال طراحی فناوری برای جلوگیری از گرفتن اسکرین شات از محتوای انحصاری تولیدکنندگان محتواست اما اینستاگرام به تِک کرانچ اعلام کرد چنین فناوری در مرحله آزمایشی اولیه وجود ندارد. با این حال اشتراک‌گذاری محتوای پولی نقض شرایط سرویس بوده و تولیدکنندگان محتوا تشویق شده‌اند افرادی که از محتوای آنها اسکرین شات می‌گیرند یا آنها را ضبط می‌کنند را گزارش دهند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، برای علاقمندان خرید اشتراک تولیدکنندگان محتوای محبوبشان از طریق خریدهای درون برنامه‌ای در سیستمهای عامل iOS و اندروید انجام می‌شود و اینستاگرام از درآمد تولیدکنندگان محتوا سهمی برنمی دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....