تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 15:28
کد خبر : 88902

تردد وسایل نقلیه در این جاده ها ممنوع می شود

تردد وسایل نقلیه در این جاده ها ممنوع می شود

فرمانده پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی درجاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در محدوده این استان در روز جمعه ۶ خرداد ماه جاری خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از صدا و سیما، سرهنگ رضا گودرزی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵

فرمانده پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی درجاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در محدوده این استان در روز جمعه ۶ خرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از صدا و سیما، سرهنگ رضا گودرزی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی۲۴ روز جمعه ۶ خرداد ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهدشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....