تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 20:33
کد خبر : 2904

تدپیکس در مسیر صعود

تدپیکس در مسیر صعود

به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن ۲ میلیارد و ۹۸۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۸۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۵۱۹میلیارد تومان رسید. در معاملات امروز نمادهای “رانفور”، “خودرو” و “حکشتی” به ترتیب با ۱۷۶، ۱۵۸ و ۱۴۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و

به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن ۲ میلیارد و ۹۸۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۸۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۵۱۹میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای “رانفور”، “خودرو” و “حکشتی” به ترتیب با ۱۷۶، ۱۵۸ و ۱۴۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای “شبندر”، “شتران” و “شپنا” به ترتیب با ۱۰۳، ۷۴ و ۶۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز “وتجارت”، “وبملت” و “فاراک” پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و فلزات اساسی و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته برخی کارشناسان بازار سرمایه، سیگنال های جهانی و تغیر معادلات بازار های بین المللی، تمایل سرمایه های جدید برای ورود به بورس، رشد نرخ ارز و معاملات قابل توجه در بورس کالا عوامل رشد امروز بازار سرمایه بودند و به نظر می رسد در روزهای آتی نیز روند حرکت مثبت شاخص ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....