تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 21:14
کد خبر : 48516

تخم مرغ، قند و شکر، گران شدند

تخم مرغ، قند و شکر، گران شدند

مشاهدات بازار نشان می‌دهد در جدیدترین تغییرات قیمتی، تخم مرغ با افزایش قیمت ۳۵ درصد و قند و شکر با افزایش نرخ ۱۰ درصدی روبه‌رو شده‌اند. روند افزایش قیمت کالاهای اساسی در چند روز اخیر به سایر کالاهای اساسی از جمله لبنیات و شکر رسیده است. مشاهدات بازار نشان می‌دهد در جدیدترین تغییرات قیمتی تخم

مشاهدات بازار نشان می‌دهد در جدیدترین تغییرات قیمتی، تخم مرغ با افزایش قیمت ۳۵ درصد و قند و شکر با افزایش نرخ ۱۰ درصدی روبه‌رو شده‌اند.

روند افزایش قیمت کالاهای اساسی در چند روز اخیر به سایر کالاهای اساسی از جمله لبنیات و شکر رسیده است. مشاهدات بازار نشان می‌دهد در جدیدترین تغییرات قیمتی تخم مرغ با افزایش ۳۵ درصد و قند و شکر ۱۰ درصد روبه رو شده‌اند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، علاوه براین قیمت کمپوت نیز افزایش پیدا کرده است، به‌نحوی که کمپوت ۱۵هزارتومانی به ۲۷ هزار تومان رسیده است البته این رقم قبل از محاسبه قیمت‌های جدید شکر است و به‌طور حتم با افزایش قیمت‌ شکر، کمپوت هم شاهد افزایش قیمت خواهد شد.

جالب اینجاست معاون بازرسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص این افزایش قیمت‌ها با تاکید بر اینکه گرانی کالا ارتباطی به سازمان حمایت ندارد، گفت: همچنین گرانی کالا ارتباطی به اتاق‌های اصناف ندارد، زیرا مقوله گرانی و گرانفروشی دو موضوع جدا از یکدیگر است و بازرسین سازمان حمایت و اتاق‌های اصناف به موضوع گرانفروشی‌ها ورود می‌کنند نه گرانی‌ها.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....