تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 13:06
کد خبر : 23649

تحلیل هفتگی سهام – ۹۹٫۰۸٫۰۹

تحلیل هفتگی سهام – ۹۹٫۰۸٫۰۹

نماد فولاد:تاریخ تحلیل ۹ آبان ۱۳۹۹ همانگونه که در چارت زیر مشخص است قیمت زیر ابر کومو و همچنین خط کیجونسن و تنکانسن است. الگوی هارامی شامل یک شمع با بدنه کوچک است که قبل از آن یک شمع با بدنه بزرگ قرار دارد. در واقع شمع دوم در دل شمع بزرگ قبلی قرار گرفته

نماد فولاد:تاریخ تحلیل ۹ آبان ۱۳۹۹
همانگونه که در چارت زیر مشخص است قیمت زیر ابر کومو و همچنین خط کیجونسن و تنکانسن است. الگوی هارامی شامل یک شمع با بدنه کوچک است که قبل از آن یک شمع با بدنه بزرگ قرار دارد. در واقع شمع دوم در دل شمع بزرگ قبلی قرار گرفته است. هارامی در زبان ژاپنی به معنی باردار می باشد.در واقع شمع بزرگ تر مادر و شمع کوچکتر بچه می باشد. نماد فولاد مستعد الگوی برگشتی هارامی است و منتظر کندل بچه باید بمانیم.

 

foolad990809 اقتصاددان نوشته

نماد جم پیلن: تاریخ تحلیل ۹ آبان ۱۳۹۹
در چارت زیر خطوط واکنشی ایچیموکو را مشاهده میکنید. یکی از سیستمهای معاملاتی بسیار معتبر سیستم ایچیموکو است. قیمت زیر ابر کومو و کیجونسن قرار دارد. کیجونسن (قرمز) بصورت فلت (صاف) است که نشانه خوبی محسوب میشود. از طرفی کندل آخر بصورت مارابوزو بعد از یک کندل اسپینینگ تاپ اتفاق افتاده است.
همواره به خاطر داشته باشید که اصل ترید بر اساس خطوط حمایت و مقاومت است. لذا همواره باید با رعایت حد ضرر و توجه به شکست خطوط مقاومت (که بهتر است با حجم بالا همراه باشد و یا بر اساس پرایس اکشن مثلا شکست با کندل مارابوزو که بیش از ۵۰ درصد آن از خط مقاومت عبور کرده باشد و پایانی خوبی هم داشته باشد) به خرید سهمی پرداخت. یا در مناطق حمایتی منتظر الگوهای بازگشتی بود (اکثرا دارای مقاومتی مانند خطوط گردن هستند).

 

jpilen990809 اقتصاددان نوشته

 

نماد رانفور: تاریخ تحلیل ۹ آبان ۱۳۹۹
همانگونه که در چارت زیر مشخص است قیمت زیر ابر کومو است و در حال عبور از خطوط تنکانسن و کیجونسن است

 

ranfor990809 اقتصاددان نوشته

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....