تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 12:41
کد خبر : 11059

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (۵ تیر ماه ۱۳۹۹)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (۵ تیر ماه ۱۳۹۹)

به گزارش اقتصاددان، جیم راجرز (Jim Rogers)، بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری کوانتوم (Quantom Fund)، در اظهار نظری جدید سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را قمار خواند. به گفته راجرز افرادی که به رمزارزها اعتقاد دارند، خود را باهوش تر از دولتها می‌دانند در حالیکه به تفاوت عمده میان خود و دولتها واقف نیستند؛ دولتها سلاح

به گزارش اقتصاددان، جیم راجرز (Jim Rogers)، بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری کوانتوم (Quantom Fund)، در اظهار نظری جدید سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را قمار خواند. به گفته راجرز افرادی که به رمزارزها اعتقاد دارند، خود را باهوش تر از دولتها می‌دانند در حالیکه به تفاوت عمده میان خود و دولتها واقف نیستند؛ دولتها سلاح نظامی دارند اما مردم خیر.

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول اظهار داشت:

دولت ها با چاپ پول مردم را فریب می‌دهند. گول آنها را نخورید و بر روی طلا، نقره و بیت‌کوین سرمایه گذاری کنید.

بر اساس تحقیقات شرکت Messari در صورتی که موسسات مالی تنها یک درصد از پورتفوی خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص دهند، قیمت بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار می‌رسد. نتایج نظرسنجی شرکت توکنیست (Tokenist) نشان می‌دهد که نسل جدید، بیت کوین را به طلا و مسکن ترجیح می‌دهد. اگرچه این موضوع را به طور کامل نمی‌توان به عنوان عاملی برای تایید اقبال عمومی ارزهای دیجیتال در این نسل توصیف کرد. در حال حاضر عمده ثروت دنیا دست افرادی است که بالای ۵۰ سال سن دارند و این موضوع دسترسی به طلا و مسکن را برای نسل جوان سخت کرده است. همین موضوع باعث استقبال این نسل از راهکارهای تازه شده است.

بیت‌کوین در روزهای اخیر در عبور از خط روند نزولی میان مدت خود که در تحلیل‌های گذشته به آن اشاره شد، ناکام مانده است. در حال حاضر قیمت در محدوده حمایتی کومو قرار گرفته است. در صورت افزایش تقاضا در این محدوده، رشد قیمت تا ۱۰۵۰۰ دلار را خواهیم داشت. با توجه به اینکه این ارز دیجیتال در طول ده ماه گذشته نتوانسته مقاومت ۱۰۵۰۰ دلار را بشکند، عبور از آن، افزایش تقاضا و امید در بازار را به دنبال خواهد داشت و می‌توان در ادامه انتظار اهداف ۱۲۰۰۰ دلار و ۱۳۰۰۰ دلار را داشت.

از دست دادن حمایت کومو نیز ریزش قیمت تا ۸۰۰۰ دلار در گام اول و ۶۰۰۰ دلار در گام بعدی را به دنبال دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....