تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 20:40
کد خبر : 55974

تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه ۱۱ مرداد

تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه ۱۱ مرداد

اتریوم بالاتر از سطح ۲۴۰۰ دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل داد و روند افزایشی جدیدی را آغاز کرد و از بیت کوین پیشی گرفت. حرکات قیمت اتر تقویت شد و مقاومت های اصلی ۲۵۰۰ و ۲۵۵۰ دلار را شکست و حتی از سطح ۲۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ فراتر رفت. این

اتریوم بالاتر از سطح ۲۴۰۰ دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل داد و روند افزایشی جدیدی را آغاز کرد و از بیت کوین پیشی گرفت. حرکات قیمت اتر تقویت شد و مقاومت های اصلی ۲۵۰۰ و ۲۵۵۰ دلار را شکست و حتی از سطح ۲۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ فراتر رفت.

این اتفاق راه را برای افزایش هرچه بیشتر قیمت باز کرد و در نهایت باعث شد اتر با قیمت ۲۷۰۰ دلار معامله شود. در حال حاضر، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار از منطقه مقاومت ۲۷۰۰ دلاری در حال اصلاح است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پرسون ، در این مسیر، قیمت زیر سطح حمایتی ۲۶۲۰ و ۲۶۰۰ دلاری شکسته شد. پایین ترین سطح قیمت در نزدیکی تراز ۲۵۰۸ دلار شکل گرفت و اکنون قیمت در حال تحکیم بوده و سطح اصلاحی ۲۳٫۶% فیبوناچی حرکت نزولی سقف نوسانی ۲۷۰۰ دلار به کف قیمت ۲۵۰۸ دلار را لمس می کند.

یک خط روند صعودی اصلی با حمایتی نزدیک به ۲۴۵۰ دلار هم در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD در حال شکل گیری می باشد. در روند صعودی، اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۶۰۰ دلار پیش روی اتر قرار می گیرد که به سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی حاصل از حرکت نزولی ۲۷۰۰ دلار به ۲۵۰۸ دلار نزدیک است.

637635024831092514 اقتصاددان نوشته

در حال حاضر مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۲۶۳۰ دلار در حال تشکیل است. شکست و بسته شدن قیمت بالاتر از تراز ۲۶۳۰ دلار می تواند آغازکننده یک روند افزایشی دیگر باشد. در این حالت، قیمت می تواند به راحتی تا سطح ۲۷۰۰ دلار افزایش یابد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۷۸۰ دلار قرار دارد و بالاتر از این سطح، قیمت ممکن است در کوتاه مدت تراز ۲۸۸۰ دلار را لمس نماید.

اگر اتریوم نتواند روند صعود خود را تا سطوحی بالاتر از ۲۶۰۰ دلار ادامه دهد، احتمالاً شاهد تداوم ریزش قیمت خود خواهد بود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۵۱۰ دلار خواهد بود.

اولین حمایت اصلی هم نزدیک به سطوح ۲۵۰۰ دلار و ۲۴۸۰ دلار به کمک اتر خواهد آمد. حمایتی اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۴۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ قرار خواهد داشت. شکست نزولی قیمت پایین تر از محدوده حمایتی ۲۴۵۰ دلاری می تواند قیمت را به سمت حمایت ۲۳۲۰ دلار هدایت کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD کم کم به منطقه صعودی بازمیگردد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون نزدیک به سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۲۵۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۲۶۳۰ دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن بارسانه اقتصاددان نمی‌باشد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....