تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 20:45
کد خبر : 58159

تحقق طرح شهید سلیمانی با تمام توان صورت می‌گیرد

تحقق طرح شهید سلیمانی با تمام توان صورت می‌گیرد

هدف اساسی ما این است که فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود بسیج و سپاه به عرصه مبارزه با بیماری کرونا و تحقق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و بضاعت ممکن صورت بگیرد. اقتصاددان: هدف اساسی ما این است که فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود بسیج و

هدف اساسی ما این است که فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود بسیج و سپاه به عرصه مبارزه با بیماری کرونا و تحقق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و بضاعت ممکن صورت بگیرد.

اقتصاددان: هدف اساسی ما این است که فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود بسیج و سپاه به عرصه مبارزه با بیماری کرونا و تحقق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و بضاعت ممکن صورت بگیرد.

سردار حسین سلامی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان فاطمه‌زهرا (س) سپاه در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به استان کرمان بازدید از نحوه مشارکت سپاه و بسیج در بحث مدیریت و مهار بیماری کرونا است که به دلیل شیوع گسترده خصوصا در استان کرمان با آمار زیادی روبه‌رو هستیم البته با زحمات کادر درمان خوشبختانه نسبت فوتی‌ها نسبت به افراد مبتلا در پایین است.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: هدف اساسی این است که انشاءالله فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود بسیج و سپاه به عرصه و تحقق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان و بضاعت ممکن صورت بگیرد.

وی با اشاره به بازدید از ایستگاه‌های واکسیناسیون و همچنین بیمارستان سپاه در کرمان افزود: خدمات ارزنده و موفقی داشتند و در مجموع این بیمارستان با ۱۳۴ تخت که اختصاص داده است به بیماران کرونایی که بیش از ۷۰ درصد مجموع تخت‌های بسمارستان است پذیرای بیماران است.

سلامی گفت: تأکید و توصیه اکید ما این است که مشارکت بسیج و سپاه که از ابتدای شیوع بیماری با دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و مراکز درمانی و واکسیناسیون در تمام کشور وجود داشته مخصوصا مسائل مربوط به طرح شهید سلیمانی تداوم یابد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نیرو‌ها تلاش می‌کنند امداد اجتماعی اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم و بسیج و سپاه و نیرو‌های مسلح و کادر درمان از اوج بیماری عبور کنیم تا با گسترش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم در یک روند قابل قبولی قرار بگیریم.

وی در خصوص روند تولید واکسن کرونا نیز گفت: تولید در حال گسترش است و امیدواریم بشود به ظرفیت‌های قابل قبول برسیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: تاکید ما این است سپاه مشارکت خود را در مبارزه با بیماری کرونا ادامه دهد، طرح شهید سلیمانی ابتکاری واقعا خوب بود امیدواریم با مشارکت مردم، بسیج، سپاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

فرمانده‌کل سپاه د‌ر خصوص آخرین وضعیت واکسن «نورا» اعلام کرد: این واکسن در مرحله اول تست بالینی موفقیت‌آمیز بود و ان‌شاءالله وارد فاز دوم آزمایش‌های بالینی شده‌ایم.

سردار سلامی خاطر‌نشان کرد: وزارت بهداشت و درمان مراحل طی‌شده توسط متخصصان دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) مراحل تولید واکسن را با یک دقت خاص و ویژه زیر نظر دارند و تولید واکسن مراحل طبیعی خود را طی می‌کند که ان‌شاءالله ظرف چند ماه آینده واکسن به مرحله نهایی می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....