تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 23:18
کد خبر : 896

تبدیل تهدید به فرصت با حمایت از صنعت پتروشیمی/صنایع پایین دست نباید مغفول بمانند

تبدیل تهدید به فرصت با حمایت از صنعت پتروشیمی/صنایع پایین دست نباید مغفول بمانند

در سومین روز از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، رضا علیزاده، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در سطح بالایی برگزار شده است و شعار تبدیل تهدیدها به فرصت در این نمایشگاه به خوبی مشاهده می شود. وی در ادامه افزود: کمیسیون صنایع مجلس در

در سومین روز از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، رضا علیزاده، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در سطح بالایی برگزار شده است و شعار تبدیل تهدیدها به فرصت در این نمایشگاه به خوبی مشاهده می شود.

وی در ادامه افزود: کمیسیون صنایع مجلس در جایگاه خود به انجمن ها و مدیران پتروشیمی اعلام کرده است که آمادگی دارد موانع، نارسایی ها و قوانین دست و پاگیر که مشکلاتی برای واحدهای داخلی ایجاد کرده است را در جلسه مشترکی با حضور وزارت نفت، وزارت صنعت، مدیران پتروشیمی و انجمن ها بررسی کند و اگر موانع پیشرفتی وجود دارد برطرف شود.

علیزاده با اشاره به نقش صنعت پتروشیمی در صادرات و ارزآوری گفت: رونق تولید این بخش و تامین نیازمندی های آن باید به عنوان یک اولویت خاص تمام دستگاهها باید توجه ویژه به این حوزه داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع خاطرنشان کرد: صنعت پتروشیمی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال، افزایش بهره وری و ارزش افزوده بیشتر دارد از این رو باید تمام توان را برای پیشبرد اهداف این صنعت به کار برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....