تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 3:19
کد خبر : 43340

تاثیر بازی های درخشان فولاد در آسیا بر عملکرد…

تاثیر بازی های درخشان فولاد در آسیا بر عملکرد…

بقلم محسن بابادی همان گونه که مشاهده شد، فولاد در آسیا عملکرد بهتر و چشمگیرتری نسبت به بازی های لیگ از خود نشان داد و تا بدین جای کار کیفیت های فنی بالاتری را از این تیم شاهد بوده ایم. یکی از مهم ترین دلایل آن، تجربه بین المللی و بازی های فراوان ملی کادر

بقلم محسن بابادی

همان گونه که مشاهده شد، فولاد در آسیا عملکرد بهتر و چشمگیرتری نسبت به بازی های لیگ از خود نشان داد و تا بدین جای کار کیفیت های فنی بالاتری را از این تیم شاهد بوده ایم. یکی از مهم ترین دلایل آن، تجربه بین المللی و بازی های فراوان ملی کادر فنی این تیم است. قریب به ۳۵۰ بازی ملی در کارنامه مربیان و سرپرست فولاد مشاهده می شود که شاید ۱۰۰ بازی از این تعداد مقابل تیم های ملی امارات، قطر، اردن و سایر تیم های خاورمیانه بوده است.

نکونام و کعبی بارها و بارها مقابل تیم های باشگاهی کشور های حاشیه خلیج و حتی در این تیم ها بازی کرده اند و به ذره ذره و ساختار فوتبال آن ها آشنایی کامل دارند. لذا گرفتن این نتایج دور از ذهن نبوده و مطمئنا در آینده نیز چنین عملکردی را از فولاد شاهد خواهیم بود. تسلط آن ها به زبان، فرهنگ و سبک بازی تیم های کشور های یاد شده، مزید بر علت بوده تا در کنار توانایی های فنی قابل توجه، شاهد چنین نتایجی بوده باشیم.

آنچه مبرهن است، عملکرد فولاد اعتماد به نفس و خودباوری را در تیم های خوزستانی به شدت بالا برده و همان طور که مشاهده کرده اید، در پی تلاش کادر فنی و بازیکنان فولادنوین، این تیم نیز صاحب بردی دلچسب مقابل ایرانجوان بوشهر شد. بدون تردید طی روز ها و هفته های باقیمانده لیگ های مختلف نیز عملکرد و بازی های بهتری از تیم های نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان، استقلال ملاثانی، ملی حفاری، نفت امیدیه، شهرداری ماهشهر و… را نیز شاهد خواهیم بود که بخشی از آن به علت درخشش فولاد در جام باشگاه های آسیاست.

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....