تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 11:07
کد خبر : 67198

تاثیرات الهام‌بخش ششمین اجلاس عمومی حزب کمونیست چین

تاثیرات الهام‌بخش ششمین اجلاس عمومی حزب کمونیست چین

مقامات و کارشناسان احزاب سیاسی خارجی به تحسین ششمین اجلاس عمومی نوزدهمین کمیته مرکزی حزب کمونیست چین پرداختند و این نشست مهم را راهنمای روند توسعه چین در یک مقطع تاریخی مهم توصیف و تاکید کردند که دستاوردهای مهم و تجربه تاریخی حزب کمونیست چین در طول صد سال تلاش، الهامات مهم و مرجع ارزشمندی را برای دیگر کشورها و احزاب سیاسی به ارمغان آورده است.

تحسین جهانی تاثیرات الهام‌بخش ششمین اجلاس عمومی حزب کمونیست چین_fororder_4509158410151109357
«پلاگیا کارپاتیوتاکی» محقق یونانی در این رابطه گفت که قطعنامه های تصویب شده در این اجلاس عمومی از اهمیت تاریخی بالایی برخوردارند و با نگاهی به تاریخ، مردم به این درک می رسند که حزب کمونیست چین، این کشور را به سمت دستیابی به توسعه و رفاه هدایت کرده و این حزب در سطح گسترده ای توسط مردم چین حمایت شده است.

«احمد بهاءالدین شعبان» دبیرکل حزب سوسیالیست مصر نیز گفت که بر اساس باور او، ششمین اجلاس عمومی فوق رویداد مهمی بوده که در یک برهه زمانی حیاتی و حساس برگزار شده است. شعبان در عین حال گفت که یکی از دستاوردهای حزب کمونیست چین، جهش عظیم اقتصادی است که چین را از یک کشور در حال توسعه که از مشکلات عظیم اقتصادی رنج می برد به دومین اقتصاد بزرگ دنیا تبدیل کرد.

«علی سرور نقوی» مدیر اجرایی مرکز مطالعات استراتژیک بین المللی در اسلام آباد نیز گفت که صد سال گذشته در چین یک تاریخ شگفت انگیز مملو از فداکاری، صداقت، سختکوشی، از خودگذشتگی با بینش «یک حزب واحد-حزب کمونیست چین» بوده است و رستاخیز چین صرفا به نفع مردم این کشور نیست بلکه منافع مردم فرای مرزهای چین را نیز تامین می کند.

«فولکر چاپکه» رئیس افتخاری انجمن پروس آلمان نیز با اشاره به اینکه ششمین اجلاس عمومی حزب کمونیست چین از اهمیت عظیمی برخوردار است، گفت نتایج این نشست، شتاب پایدار و یک رفاه بلند مدت را برای توسعه کشور و جامعه به دنبال می آورد و تاثیر مثبتی بر توسعه جهان خواهد گذاشت. وی افزود: «من صمیمانه آینده ای به مراتب روشن تر را برای چین آرزومندم»

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....