تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 14:18
کد خبر : 15481

تابلوی بورس قرمزپوش ماند/ شاخص به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی برگشت

تابلوی بورس قرمزپوش ماند/ شاخص به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی برگشت

بورس که روز خود را در ابتدا قرمزپوش آغاز کرد، روند کاهش آن ادامه یافت و با ریزش بیش از ۶۷ هزار واحد، وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی شد. به گزارش اقتصاددان، معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۶۷ هزار و ۹۲۵ واحد کاهش

بورس که روز خود را در ابتدا قرمزپوش آغاز کرد، روند کاهش آن ادامه یافت و با ریزش بیش از ۶۷ هزار واحد، وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی شد.

به گزارش اقتصاددان، معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۶۷ هزار و ۹۲۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۸۳۵ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۰ هزار و ۲۳۷ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۹۰ هزار و ۹۴۹ واحد رسید.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبراکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۵۸۵ واحد کاهش به رقم ۱۹ هزار و ۳۲۳ واحد رسید.

سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....